Vellykket etablering av ny forening!

19. juni hadde vi stiftelsesmøte for ny forening - Pensjonistforbundet Vindafjord. Mange engasjerte personer møtte opp. Vi ønsker foreningen og medlemmene velkommen til Pensjonistforbundet! 🎉

Flott styre i Pensjonistforbundet Vindafjord!

På bildet ser du styret i den nyetablerte foreningen. De hadde forberedt seg godt, og vi hadde hatt flere planleggingsmøter med dem på forhånd. Det nye styret er veldig engasjert, og gleder seg til å ta fatt på jobben.

Møtet ble startet med en presentasjon av Pensjonistforbundet, som fylkesleder Herdis Gunn Rødne loste oss veldig bra gjennom. Vi sier oss veldig godt fornøyd med gjennomføring av møtet, og oppmøtet på totalt 21. De fleste valgte å melde seg inn.

De foreslåtte styremedlemmene ble valgt med akklamasjon👏❤️

Vi takker for oppmøte, og ser frem til å treffe styret igjen på deres første styremøte i august.