Bli medlem av Pensjonistforbundet

Bli en del av Pensjonistforbundet! Vi kjemper for dine rettigheter, gir deg medlemsfordeler og muligheter for et større sosialt nettverk.

Vi er en partipolitisk uavhengig organisasjon med 255 000 medlemmer. Vi jobber for at alle skal ha en pensjon de kan leve av og kunne leve gode, trygge og aktive liv.

Som medlem får du også et sosialt nettverk gjennom lokalforeningene våre, og tilgang til en rekke gode medlemsfordeler og rabatter. Det er ingen aldersgrense for å melde seg inn.

Er du enig i at

• eldre skal bli sett og hørt i saker som angår dem?
  • vi trenger aldersvennlige samfunn og arbeidsliv?
  • minstepensjonen må økes?
  • det må være gode alternativ til de som sliter med digitale tjenester?

Da bør du melde deg inn i Pensjonistforbundet! Vi jobber med disse sakene, og mange flere. Les mer her om hva vi jobber med.

Meld deg inn

Det koster kun 550 kroner i året å være medlem i Pensjonistforbundet. Det sparer du raskt inn gjennom alle fordelene.

Bli medlem

"Jeg er medlem fordi jeg ønsker en stor og profesjonell organisasjon som kan ivareta mine interesser som pensjonist" - Bjørn Egeli

Slik melder du deg inn

Du kan melde deg inn via en av disse metodene:

Digitalt medlemskort

Når du er blitt medlem, kan du enkelt få medlemsbevis tilsendt på SMS, dersom du ønsker dette.

Kontingent

Årlig kontingent er 550 kroner. Du kan velge mellom å få giro i posten, eller bruke avtalegiro, eFaktura eller Vipps.

Dersom du allerede er medlem av Fagforbundet, Industri Energi, Postens pensjonistforbund, Yrkestrafikkforbundet (YTF), Norsk Fysioterapiforbund, Mesta, Avdelingspensjonistenes forening av Norges Bank (AFP), Kystverket eller Store Norske pensjonistforening, er prisen 160 kroner for medlemskap i en lokalforening.

Personlig medlemskap

Medlemskap i Pensjonistforbundet er personlig, og det er derfor ikke rabatt for flere medlemmer i samme husstand.

Dersom dere kun ønsker å få tilsendt en utgave av Pensjonisten, gi beskjed til medlemsservice på tlf 22 34 87 70 eller e-post pf@pensjonistforbundet.no, så ordner vi det.

Sosiale aktiviteter der du bor

Som medlem kan du delta i en rekke sosiale aktiviteter, treff og fellesskap. Hva med en tur til Røros, en herlig rekeaften eller et dansekurs i nærheten av deg? Våre lokalforeninger arrangerer noe for enhver smak, og du kan selvsagt også komme med forslag.

Med over 700 lokalforeninger finner du mest sannsynlig en i nærheten av deg!

Spar penger med våre medlemsfordeler

Book v2Ni utgaver av bladet Pensjonisten rett hjem i postkassa — proppfullt av nyttig informasjon og godt lesestoff

ReiseMedlemstilbud og rabatter på reiser, gruppeturer og opplevelser i inn- og utland

Legal HammerFaste lave priser på juridiske tjenester