Regionmøter for tillitsvalgte 2024

Hvert år arranger vi regionmøter for de tillitsvalgte i lokalforeningen våre i Rogaland. Møtene er nå vel i havn, og vi takker deltakerne for engasjementet!❤️

Regionkontakt i fylkesstyret, Inger Bekkhus, ønsker deltakerne velkommen til møtet på Suldal Kulturhus

På regionmøtene har vi en variert agenda, hvor vi har høyt fokus på organisasjonsarbeid, verving, samarbeid innen hver enkelt region og samarbeid mellom fylket og foreningene.

Vi diskuterer sakene som Pensjonistforbundet jobber med, og hvordan vi kan videreføre dette arbeidet lokalt. Det er viktig at det går en rød tråd gjennom hele organisasjonen, og at vi jobber i lag for å fremme Pensjonistforbundets arbeid.

Foreningene forteller om sine aktiviteter, og det er utrolig kjekt å høre hvor mye godt arbeid som blir gjort rundt om i fylket vårt. Her er det også en gyllen anledning til å plukke opp tips fra hverandre.

Det blir også tid til gruppearbeid, og her setter vi sammen gruppene slik at det blir en miks av deltakere fra flere foreninger i en gruppe. Gruppeoppgavene dette året hadde høyt fokus på verving og erfaringsutveksling.

Vi ser allerede frem til vi treffes igjen i 2025!

Deltakere på regionmøte på Kafe Jærbuen

Fylkesleder, Herdis Gunn Rødne

Deltakere på regionmøte på Tysværtunet, på vei hjem etter en produktiv dag

Regionkontakt i fylkesstyret, Jorunn T. Opedal, ønsker deltakerne velkommen til møtet på Folkets Hus, Stavanger