Haustkonferanse på Alex

Nyttig og kjekk haustkonferanse i Loen.

Lydhør forsamling

Nesten 70 personar var samla til konferanse på hotell Alexandra i Loen 23.-24. september.

Politikk, organisiasjon og samarbeidsutval var tema første dagen. Ein dag med stort engasjement og mange gode innlegg og kommentarar.

Solveig Norevik , leiar i Pensjonistforbundet Høyanger, om samarbeidsutval i eigen kommune.

Etter ein lang møtedag nytta mange høve til eit bad i det flott anlegget på Alex eller ein luftetur i nærområdet. Som avsluttning på dagen vart det servert fantastisk mat av hotellet og det vart også høve til å få seg ein dans.

Andre dag starta med tema om syn og hørsel. Dagleg leiar Martin Malkenes og styreleiar Michael Milde fortalde om "Synskafe". 12 av våre lokallag melde interesse for tiltaket og vi ser fram til eit spennande samarbeid.

Dagleg leiar Martin Malkenes og styreleiar Michael Milde frå Blindeforbundet i Sogn og Fjordane  fortalde om  "Synskafe".

Dagleg leiar Martin Malkenes og styreleiar Michael Milde frå Blindeforbundet i Sogn og Fjordane fortalde om "Synskafe".

Sigmund Bleie, leiar i Brekke Pensjonistlag, fortel om sine erfaringar etter mange år som pårørande for si demenssjuke kone. Eit følelseslada innlegg som påverka oss alle. Tusen takk, Sigmund!

Kari Fismen, medlem i helseutvalet, avslutta konferansen med status for saker som utvalet arbeider med, og god informasjon om demensteam i kommunane,