pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Nytt fra PF Akershus

Det har vært et ønske fra noen lokalforeninger om å få mer informasjon fra fylket. Vi har derfor startet med utsendelse av "Nytt fra Akershus". Vi har produsert to utsendelser som er sendt alle våre tillitsvalgte på e-post Dessverre kom ikke e-posten frem til alle.

Fylkesstyret 24/25.  Bak fra venstre; Styremedlem og leder i Helseutvalget John Granly,  varamedlem Bjørnar Ottesen, styremedlem Inger Heggen Olsen, styremedlem Kåre Elvik, styremedlem Kari Myhre, fast møtende vara Karin Synnøve Mella, varamedlem Ingar Dahle. Foran fra venstre; Styreleder Sigmund Kristoffersen, fylkessekretær Sigrid B Karlsen, 1. nestleder Anne-Marit Vestengen og 2. nestleder John Arne Opsahl

Fylkesstyret 24/25. Bak fra venstre; Styremedlem og leder i Helseutvalget John Granly, varamedlem Bjørnar Ottesen, styremedlem Inger Heggen Olsen, styremedlem Kåre Elvik, styremedlem Kari Myhre, fast møtende vara Karin Synnøve Mella, varamedlem Ingar Dahle. Foran fra venstre; Styreleder Sigmund Kristoffersen, fylkessekretær Sigrid B Karlsen, 1. nestleder Anne-Marit Vestengen og 2. nestleder John Arne Opsahl

Det viser seg i ettertid at ikke alle tillitsvalgte har mottatt e-posten. Jeg har kontaktet Intility (IT) og fikk dette svaret;

"For mange Gmail mottakere på en enkelt mail, - dette må i stedet spres ut gjennom flere utsendinger. Gmail er dessverre veldig særegen på mange av sine krav og kan være vanskelig å forholde seg til på slike punkter. Det anbefales å sende ut mail i flere puljer og ha noe tid mellom disse puljene når slike feilmeldinger som dette kommer".

Vi legger derfor ut fremtidige utsendelser på denne siden, og sender dere e-post (alternativt SMS), når det legges ut ny informasjon.

Gi gjerne tilbakemelding til fylkessekretær akershus@pensjonistforbundet.no om du har tips til saker vi kan/bør informere om.

Vedlegg

Nytt fra Akershus nr. 1