Tur til vakre Skagen

Bergen Pensjonistforening har den glede å arrangere medlemstur til vakre Skagen i Danmark 30. mars - 1. april 2020. Avreise blir med Fjordline fra Bergen mandag 30. mars kl 1330 med retur fra Hirtshals tirsdag 31. mars kl 2000. Ankomst Bergen onsdag 1. april kl 1230. I Skagen leier vi buss med avgang tirsdag 31. mars kl 0900 fra terminalen med retur ca kl 1800. På bussturen stopper vi nokså raskt for å innta morgenmat (frokost) og senere blir det en god dansk frokost (lunsj) i selve Skagen. Vi har guide med oss i 2 timer og et besøk på Skagen museum er planlagt.

Pris pr. person er beregnet til:

Med utvendig enkeltlugar kr 2250

Med utvendig dobbeltlugar kr 1700

Med innvendig enkeltlugar kr 2050

Med innvendig dobbeltlugar kr 1550

(Med dobbeltlugar må en være minst 2 personer på lugaren). Prisene er ikke absolutt endelige, men avhengig av kursen på dansk krone ved bestilling og antall deltakere. Men store avvik blir det ikke.

Inkludert i prisen er: 2 middagsbuffeer inkludert drikke på båten, frokost på returen, buss, guide og besøk Skagen museum. Frokost og lunsj på land i Danmark dekkes av foreningen.

Frist for påmelding senest tirsdag 28. jan. Innbetaling i henhold til lugartype gjøres til Bergen Pensjonistforening, konto nr 3208 2442 838, er å regne som bindende påmelding. Husk å oppgi ønsket lugartype og ditt mobilnr i kommentarfeltet ved innbetaling.

Spørsmål om turen? Kontaktperson er Odd Inge Matre, e-post: oi-matre@online.no eller mobil 90616285.

VELKOMMEN TIL SKAGENTUR!

Bergen Pensjonistforening