Arnold Sandsmark er vår faste spillemann

Flekkefjord Pensjonistklubb hadde møte 18. april.

Flekkefjord Pensjonistklubb hadde møte 18. april

Klubbleder Thorleif Sigbjørnsen ønsket alle velkommen. Han var glad over å se så mange positive og flotte pensjonister. Så opplyste han om tilbud om Seniorkino og Ettermiddagstreff for pensjonister . Neste uke skal klubben ha tur til Kvinesdal v.g. skole hvor vi skal spise ” kortreist” middag, dvs. steinbit som er oppdrettet i anlegget på Øyesletta.
Ord for dagen hadde Margrethe Peersen Norseng. Hun hadde valgt en litt humoristisk vri og snakket om de mange ting vi bekymrer oss med unødig.
Arkitekt Ivar Ole Iversen hadde møtets hovedprogram som han hadde kalt: Kjenn din kommune.. Det var en fotoserie på 36 bilder fra Flekkefjord . Vi fikk se hvert bilde, eller en detalj av det en kort stund, Så skulle en på hvert bord notere hvor vi trodde motivet var fra. Etter at serien var vist, fikk vi sett hele bildet. Beste resultat hadde bordet som hadde klart 16 rette. Det kan tyde på at vi må bli flinkere til å bruke øynene våre og se detaljer når vi ferdes idet daglige!
Det var 86 til stede  på møtet, og derav var det en del nye å se. Vi håper at de finner seg til rette og ønsker å bli medlemmer.

L.G.E.