Hotell Hadeland

Tur til Hotell Hadeland .

I år reiser vi på en 3 dagers tur til Hotell Hadeland 19 - 21 august 2019.

Vi reiser fra Kongsvinger ferdig opplastet kl.10.00. Vi kjører via Gardermoen direkte til hotellet hvor vi spiser lunsj før vi får tildelt våre rom.

Hotell Hadeland er et koselig familiedrevet hotell som er opptatt av at alle skal føle seg personlig ivaretatt.Det ligger fritt til øverst på Granvollen med nydelig utsikt over det hadelanske landskap.

På kvelden etter en 4 retters middag er det tid for dans og sosialt samvær.

Dag 2: Vi reiser en halvdagstur til Søsterkirkene og Sysselgården. På Sysselgården er det et dåpstøymuseum, systue og håndverksbutikk. Tilbake på hotellet blir vi servert lunsj. Deretter kan man ta del i ulike aktiviteter, slappe av eller gå en tur i det lette terrenget før det igjen er tid for dans og sosialt samvær etter middagen.

Dag 3 : Etter frokost setter vi kursen hjemover igjen. Vi stopper underveis på Hadeland Glassverk. Her kan vi besøke flere spennende butikker. Bl.a. Høvdinghallen med over 200 ulike ølsorter fra 50 forskjellige mikrobryggerier, mat fra småskala produsenter,bredt utvalg av oster,pølser, oljer, porselen og glass. Man kan også blåse sitt eget glass hvis man ønsker det.  Vi stopper og spiser middag på hjemveien.

Pris for turen kr. 2700,-for medlemmer. Ikke medlemmer betaler kr.3000,-.

Beløpet betales til konto 1840.16.20229 innen 1. august 2019. Husk å merke innbetalingen med navn.

Binende påmelding til Reidar tlf. 95230261 eller Doris tlf. 90507263 etter kl. 17.00 innen 1. august.

Det tas forbehold om endringer i programmet.

Hentesteder og tider : Rasta / Pauli plass kl.09.30,  Rasta Bunnpris kl. 09.35,  Stasjonen kl. 09.40,  Rådhuset kl. 09.45,  Øvre Langelandsveg kl. 09.50, Valhallvegen kl. 09.55.

Vi ønsker alle en koselig tur og håper at værgudene er på vår side.