Masse god mat og drikke i førjulstreffet i Nord-Østerdal

Førjulstreff for NAV- pensjonister i Nord - Østerdal

Søberg gård i Alvdal var stedet for førjulstreffen 14. desember.

Torsdag 14.12 på ettermiddagen tok 7 Nav-pensjonister og 2 ektefeller turen til det populære treffstedet Søberg gård i Alvdal. Etter en presentasjon av historien rundt gården fra eier Maren Solvang Johnsen, ble vi servert nærmat fra Norddalen av mange slag. Hovedretten var pinnekjøtt m/tilbehør. Det gode måltidet ble avrundet med kaffe og en aldeles nydelig dessertis. Her var det ikke spart på fløte og gode ingredienser!

Maten og trivselen rundt dette var en ting. I tillegg var det skikkelig hyggelig å kunne treffes og prate
sammen. Søberg gård har også utsalg av det meste av mat som produseres i Norddalen, samt flott utsalg av lysprodukter og andre gaveartikler. Mange av oss handlet før treffet var over.

En takk til alle som møtte opp til denne trivelige sammenkomsten. En spesiell takk til regionkontakten vår, Anne Marie Lomsdalen Haarseth, som tok initiativet til førjulstreffen og ordnet det hele!