Korte fakta om Lørenskog og hvor vi holder til.

Administrasjonsenteret i Lørenskog kommune ligger i rådhuset Hasselveien 6.

Området mellom MAXI og METRO skal utvikles til Lørenskog sentrum blant annet Lørenskog hus som skal stå ferdig våren 2011. Metro senter er utbygget til et moderne shoppingsenter med 102 butikker og spisesteder. Senteret har 1250 gratis parkeringsplasser a 3 timers fri parkering. Metro senter har adresse Solheimveien 85/87. 1473 Lørenskog. Maxi (ICA) bygget befinner det seg Lensmannskontor, Møbelringen , Norges største Super-G (sport) og SATS (treningssenter). Har adresse Solheimveien 91. 1473 Lørenskog. Administrasjonsenteret i Lørenskog kommune ligger i Rådhuset Hasselveien, 6. 1470 Lørenskog.
Lørenskog hus som skal huse: Fire kinosaler, Bibliotek, Storsal, Fleksisal, Barnesal, Galleri, Restaurant, Kaffe- og vinbar, Kulturtjenesten, Helsetjenesten Pleie- og omsorgstjenesten, Kirkevergen, Møteromsavdeling ( 7 møterom). Kulturskolen rommer konsertsal med øvingsrom, aktivitetsrom og administrasjon. Aktivitetshuset Volt rommer kafe, frivillighetssentral, musikk-verksted, filmverksted, kunstverksted, konsertlokale, øvingsrom, aktivitetsrom og administrasjon. Har adresse Solheimveien 89. 1473 Lørenskog.,
Foreningen avholder styremøter og mindre møter på Rolvsrudhjemmet Margarethas vei 11. 1473 Lørenskog. Medlemsmøter avholdes siste mandag i måneden kl. 16.00 – 19.30. Møtested: Kjenn Samfunnshus v/Kjenn skole (nær Rådhuset)