Pensjonistforbundet - Stavanger Lokalforening

Blir Stavanger kommune mer aldersvennlig i perioden 2019 - 2023?

God eldrepolitikk er ikke bare pleie og omsorg, men handler om å legge til rette for å leve gode, aktive og trygge liv hele livet. Hva vil politikerne i Stavanger gjøre for å skape en aldersvennlig kommune? Og hva legger de i ordet aldersvennlig?

Vi har invitert våre lokalpolitikere til debatt!

Demonstrasjon for en rettferdig pensjon!

Fire år på rad har pensjonister i Norge tapt kjøpekraft. I år endte trygdeoppgjøret med NULL. Pensjonistforbundet Rogaland og Pensjonistforbundet-Stavanger lokalforening oppfordrer pensjonister og andre støttespillere til å møte på Arnageren i Stavanger torsdag 6. juni kl. 12:00, og demonstrere for en rettferdig pensjon!

20.august 2019

Paneldebatt i forbindelse med kommune- og fylkestingsvalg

I Stavanger arrangerer vi en av seks paneldebatter som skal avholdes i Rogaland i forbindelse med kommunestyre- og fylkestingsvalget i 2019

Paneldebatten annonseres i avisene og er åpent for alle interreserte

Lervig Sykehjem , Ryfylkegt. 55 - 4014 Stavanger

16.september 2019

Pensjonistene i Fagforbundet Rogaland avholder sin årlige tur til Manchester og York i tidsrommet 16 til 20. september 2019. Om du/dere ikke er medlem av fagforbundet har dere anledning til å delta.

Tur til Manchester og York - Se mer info  under invitasjon

Manchester - York

Interesserte kan ta kontakt på mail: marcusso@online.no eller mobil: 90097152

Vedlegg