Bergen Pensjonistforening

Tur til vakre Skagen

God jul!

Pensjonistforbundet Hordaland øsker alle sine medlemmer og samarbeidspartnere en fredful og fin juletid og et godt nyttår.

Nytt styre i Pensjonistforbundet Hordaland

På det ekstraordinære årsmøtet i Pensjonistforbundet Hordaland 19.11.2019 ble det enstemmig valgt et nytt styre.

Julemøtet 2019

Invitasjon til Julemøtet

20.februar 2020

Medlemsmøte februar 2020: Kvalitetsreformen «Leve hele livet»

Bergen pensjonistforening følger interessert med på Bergen kommunes eldreomsorg.

På møtet 20. februar kommer Beate Husa, som er byråd for eldre, helse og frivillighet, til oss og forteller om det

nye byrådets prioriteringer på dette feltet.

Vi er særlig opptatt av hvordan byrådet vil håndtere gjennomføringen av kvalitetsreformen «Leve hele livet».

Festningsmuseet på Koengen

30.mars 2020

Tur til Skagen i Danmark

.. Bergen Pensjonistforening har den glede å arrangere medlemstur til vakre Skagen i Danmark 30. mars - 1. april 2020. Avreise blir med Fjordline fra Bergen mandag 30. mars kl 1330 med retur fra Hirtshals tirsdag 31. mars kl 2000. Ankomst Bergen onsdag 1. april kl 1230.

Til Skagen leier vi buss med avgang tirsdag 31. mars kl 0900 fra terminalen med retur ca kl 1800. På bussturen stopper vi nokså raskt for å innta morgenmat (frokost) og senere blir det en god dansk frokost (lunsj) i selve Skagen. Vi har guide med oss i 2 timer og et besøk på Skagen museum er planlagt.

Pris pr. person er beregnet til:

Med utvendig enkeltlugar kr 2250

Med utvendig dobbeltlugar kr 1700

Med innvendig enkeltlugar kr 2050

Med innvendig dobbeltlugar kr 1550

(Med dobbeltlugar må en være minst 2 personer på lugaren). Prisene er ikke absolutt endelige, men avhengig av kursen på dansk krone ved bestilling og antall deltakere. Men store avvik blir det ikke.

Inkludert i prisen er: 2 middagsbuffeer inkludert drikke på båten, frokost på returen, buss, guide og besøk Skagen museum. Frokost og lunsj på land i Danmark dekkes av foreningen.

Frist for påmelding senest tirsdag 28. jan. Innbetaling i henhold til lugartype gjøres til Bergen Pensjonistforening, konto nr 3208 2442 838, er å regne som bindende påmelding. Husk å oppgi ønsket lugartype og ditt mobilnr i kommentarfeltet ved innbetaling.

Spørsmål om turen? Kontaktperson er Odd Inge Matre, e-post: oi-matre@online.no eller mobil 90616285.

VELKOMMEN TIL SKAGENTUR!

5058 BERGEN
Org. nummer 816885442
Bankkontonummer 32082442838