Lindås Pensjonistlag

Nytt styre i Pensjonistforbundet Hordaland

På det ekstraordinære årsmøtet i Pensjonistforbundet Hordaland 19.11.2019 ble det enstemmig valgt et nytt styre.

Eldredagen 2019 vart markert med festmiddag og underhaldning på Lindås

For siste gong i historien tok pensjonistlaga i Lindås og Frivilligsentralen i Lindås kommune ansvar for å arrangere den internasjonale eldredagen. Og for siste gong skulle ordførar Astrid Aarhus Byrknes kaste glans over markeringa av dagen i denne kommunen. Om nokre månader er ikkje Lindås kommune meir så markeringa blei verkeleg historisk. Og for ein kveld det blei, tirsdag 1. oktober.

Gratulerer med Frivilligprisen 2019 – Kåre Bastesen

Kåre Bastesen er ein verdig mottakar i ei historisk prisutdeling. Dette blei den siste Frivilligprisutdelinga i Lindås før samanslåinga til nye Alver kommune.

Ny fylkessekretær i Hordaland

Den nye fylkessekretæren, Elisabeth Braut, startet i stillingen 06. august.

Fylkesstyret har hatt mange gode kandidater til stillingen, men valgte Elisabeth på grunn av hennes omfattende arbeids- og organisasjonserfaring, høy IT-kunnskap og ikke minst hennes åpne smil.

12.desember 2019

Julemiddag - medlemsmøte i Lindås pensjonistlag

Vår tradisjonelle julemiddag i pensjonistlaget vert på torsdag den 12. desember 2019, kl. 16;00, på Westland Hotel.
Det vert servert pinnekjøt, svineribbe, medisterkaker/pølser, alt med vanleg tilbehør, og riskrem som dessert. Kaffe og litt småkaker får vi òg, samt alkoholfri aperitiff ved ankomst.
Hjelmås mannskor og Joralf Sætran med born underheldt oss, og Odd Idar Bjørsvik står for musikken heile kvelden.

Westland Hotel

Påmelding

Påmelding til Kåre Bastesen - tlf. 916 27 736 - e-mail kare.bastesen@bkkfiber.no
Pris er den same som ifjor - kr. 350,- for medlemmer og kr. 450,- for andre. Betaling til pensjonistlaget sin bank-kto. nr. 3640 07 21844.

Kontakt foreningen

Leder Kåre Bastesen
kare.bastesen@bkkfiber.no
Nestleder Steinar Furelid