Grue Pensjonistforening

Hyggetreff på Gruetunet 24. september 2019

Med 67 betalende gjester til stede ble det en litt annerledes kveld enn vi pleier.  Foredragsholderen klarte ikke å komme seg fra Eidskog til avtalt tid.  Dette gjorde at vi måtte forskyve på rekkefølgen av dagens program, noe som var helt i orden for oss pensjonister som hadde møtt opp for å hygge seg sammen. Og, koselig ble det.

Styremøte ble holdt på Grue Service tirsdag 17. september 2019

Det høstes. Det minker med åker på jordene, og våre tanker går til dem som ikke får levert det kornet de har på grunn av streiken på Felleskjøpet. Men, vi pensjonister må leve vårt liv, og da er det hyggetreff som er sentralt hver måned. Det er hyggelig å treffes.
Vi i styret har hatt møte i dag for å forberede treffet om ei uke, 24.9. Jeg setter inn referatet fra møtet under:

Hyggetreff ble holdt i Grue Pensjonistforeningtirsdag 27. august 2019.

Heisann! Dette ble en annerledes dag på vårt første møte i august. Det er ikke til å tro at andre bord  kunne gjøre så mye for plassen og intensiteten.  Vi ble møtt med runde bord denne gangen – helt topp. Etter hvert som gjestene strømmet på ble plassene fylt opp, og det siste tallet jeg fikk opplyst, var 69 betalende gjester. Jeg har dog en mistanke om at det var noen som var kommet inn etterpå.  Uansett ble møtet satt, og leder kunne ønske velkommen:

Styremøte ble holdt på Grue service tirsdag 20. august 2019

Dermed var sommeren på hell.  Etter innkalling fra leder Knut Lilleåsen møttes sittende styre til møte på Grue service i går for å få igang høstsesongen som vil bestå av 3 hyggetreff og julebord. Vi har hatt en fin sommer, og selv om styrets møtevirksomhet har ligget nede, har det foregått turer og aktivitet i foreningen. Jeg ønsker alle velkommen til kommende hyggetreff, og legger inn referat fra styremøtet i går under her:

29.oktober 2019

Hyggetreff

Vi får besøk av Knut Magne Ellingsen som skal kåsere om "Av barn og.....får man høre sannheten".  Ellers blir det Gymnastikk, allsang og quiz.

Torsteins spiller.  Vestsida har med kaker.

Gruetunet

Ingen påmelding

03.desember 2019

Julebord

Vi har underholdning ved Arvid Strand som synger Jim Reeves og Johnny Cash. Også denne gangen har vi gymnastikk og allsang.

Namnå har med kaker og Bjørn Spellemann står for musikken.

Gruetunet

Det blir bindende påmelding.  Inngangsprisen kommer senere

Kontakt foreningen

Leder Knut Halvard Lilleåsen