Pensjonistforbundet Trøndelag

Det første årsmøtet

Pensjonistforbundet Trøndelag gjennomførte sitt aller første årsmøte 19. mars. Fylkesstyret ble valgt 28. november, og årets årsmøte hadde derfor en relativt kort planleggingsperiode.

Leve hele livet gir oss mange utfordringer

Pensjonistforbundet inviterte til en interessant dag med tema Leve hele livet. Deltakere var våre ambassadører innen velferdsteknologi, fylkesstyret og helseutvalget.

Møte i Trondheim

Fylkesstyrets første møte ble holdt i Steinkjer. Denne gangen ble møtet holdt i Trondheim. Fylkesstyret begynner å bli kjent med hverandre, og det ble et godt arbeidsmøte.

Nytt år og nye muligheter

Sjelden har dette ordtaket vært så riktig å bruke i jobbsammenheng. Årsmøtene og det konstituerende årsmøtet 28. november - og deltakerne der - ble historiske. En honnør til alle som bidro med et godt arbeid forut for møtene! Og også en honnør til deltakerne for at møtet ble holdt i så god tone og med mange innspill. Nå går veien videre som Pensjonistforbundet Trøndelag - noe som denne nye internettsiden også bekrefter.

Kontakt foreningen

Leder fylke Liv Thun
liv.thun@online.no
Nestleder Anne Nordskag