ENDELIG PENSJONIST.
HVA NÅ?

Ny start!

Mange er spente på hva pensjonstiden bringer. Vi liker å tenke at pensjonstiden er en ny start. Det finnes like mange måter å være pensjonist på som det finnes pensjonister. Uansett hva du velger å bruke tiden din på, er stemmen din fortsatt like viktig. Vi i Pensjonistforbundet jobber for at stemmen din skal bli hørt.

Årskontingent er 275 kroner. Vi trenger deg på laget!

De siste årene har vi blant annet fått gjennomslag for bedre økonomi for minstepensjonister og lovfestede eldreråd, og vi har reddet kulturtilbudene i den kulturelle spaserstokken. Nå kjemper vi blant annet for å sikre pensjonistene forhandlingsrett over egen pensjon. Gjennom å melde deg inn i Pensjonistforbundet bidrar du til en bedre pensjonstid for deg selv og andre.

Bli medlem!

.
Meld meg inn!

Medlemsfordeler

• En felles stemme som kjemper din sak
  • Juridisk rådgivning
  • Medlemsbladet Pensjonisten
  • Mange gode rabattavtaler
  • Mulighet til å bli oppdatert på spørsmål som angår pensjonister
  • Lokalt engasjement og felleskap

Les mer om medlemsfordelene her

Våre viktigste saker

• Kreve forhandlingsrett på vegne av pensjonister
  • Løfte økonomien for dem som har minst
  • Sikre verdige forhold i helse- og omsorgstjenestene

Les mer om sakene våre her

Om Pensjonistforbundet

Pensjonistforbundet er Norges største organisasjon for pensjonister, med over 220 000 medlemmer og over 850 lokalforeninger. Våre 10 000 tillitsvalgte og frivillige jobber daglig for å styrke hverdagen til landets pensjonister.

Les mer om Pensjonistforbundet her