Medlemsfordeler

Gode grunner til å bli medlem

If forsikring

Alle medlemmer får dette tilbudet, men de må registere seg hos If. Kontakt If i dag og få tilgang til:

• gratis overfallsforsikring med psykologisk førstehjelp
  • gratis bilnøkkelforsikring
  • gratis flytteforsikring
  • egen sikkerhetsbutikk
  • trygghetspakke med alarm

Avtalen gir deg som medlem gode tilbud på ulike forsikringer, blant annet  Europeiske Reiseforsikring – unikt for våre medlemmer – med øvre aldersgrense for nye kunder til 85 år!

Les mer om avtalen med If

If er samarbeidspartner for Pensjonistforbundet.

Samarbeid med Specsavers

Pensjonistforbundet har inngått avtale med optikerkjeden Specsavers. Den gir gode rabatter for deg som medlem av Pensjonistforbundet. Husk å ta med medlemskortet!

Blant annet innbefatter avtalen:

• Synsundersøkelse
  • 60+rabatt
  • To for én
  • Uhellforsikring
  • Delbetaling

Les mer om avtalen og tilbudet fra Specsavers

Husk å ta med medlemskortet når du skal til Specsavers!

Rabatterte reiser fra Aller Travel, Dag Aasbø Travel og Solgården

Pensjonistforbundet har et samarbeid med flere dyktige reiseoperatører. Som medlem i Pensjonistforbundet får du tilbud om en rekke spennende reiser som er skreddersydd til deg som pensjonist.

Våre operatører tilbyr både  kultur- og opplevelsesreiser i Europa, avslappingsferier på spa og mye, mye mer.

Kontakt:

Aller Travel på telefon: 23 89 64 70 eller
e-post: info@allertravel.no

Solgården på telefon: 24 14 66 60 eller e-post: kontor@solgarden.no

Dag Aasbø Travel på telefon: 37 15 70 31

Bli med til Rovinj!

Ferieleiligheter, hytter og hus

Vi samarbeider med firmaet Prodess om rimelige leiligheter, hytter og hus i Norge og utlandet. Du kan velge blant mer enn 300 ferieboliger i Europa, 140 i Norge, samt ferieboliger i USA, Thailand og Mexico.  Utvalget består av små leiligheter til store hytter til villa.

Tilbudet gjelder kun medlemmer av Pensjonistforbundet. Klikk på linken og registrer deg for å få tilgang til bestillingssiden.

NB! Det er feil på linken til Prodess. Vi håper å få rettet feilen i løpet av kort tid!

Hytte på fjellet eller ved sjøen? Sjekk medlemstilbudet.

Markiser, persienner, interiørgardiner og garasjeporter

• 30 prosent rabatt på solskjermingsprodukter ut 2017.
  •  25 prosent rabatt på garasjeporter,  unntatt montasje og eventuell frakt.

Vi kommer hjem til deg og tar nøyaktige mål, og gir et konkurransedyktig tilbud inkludert montering. Tjenesten er gratis, og kan bestilles via telefon: 911 50 200, e-post: post@fasadeprodukter.no eller kontaktskjema på http://www.fasadeprodukter.no.

Det gis ikke rabatt på rabatt. Husk å oppgi Pensjonistforbundet» når du kontakter oss. Forutsetningen for å få rabatt er fremvisning av gyldig medlemskort ved ordresignering.

Solskjerming er en av rabattene som Fasadeprodukter tilbyr.

Hyundai: Spesialtilbud på alle modeller

Helt nye Hyundai IONIQ – kommer i hele tre elektriske modeller. Som medlem av Pensjonistforbundet får du rabatt ved kjøp av ny Hyundai. Alle Hyundais modeller leveres med 5 års garanti.

Rabatten er som følger:

IONIQ electric 4 prosent, eks. engangsavgift.

IONIQ hybrid og øvrige Hyundai modeller 6 prosent, eks. engangsavgift.

www.hyundai.no

Hyundai IONIQ

Bli med til hjerte av Finnskogen

Pensjonistforbundet har ofte tilbud på velvære på Finskogtoppen Velværehotell.  Kun to timer fra Oslo finner du nemlig  Finnskogtoppen, et sted som gir deg mer energi, økt fysisk og psykisk velvære, god og sunn mat, dyktige instruktører, spennende foredrag og mange behand­lingstilbud.

Finnskogtoppen gir gode tilbud til Pensjopnistforbundets medlemmer.

General: Aircondition & varmepumper

Pensjonistforbundet har avtale med General Aircondition & Varmepumper om levering av varmepumper til våre medlemmer. Denne avtalen gir 10 prosent rabatt på din lokale forhandlers prisliste. Produktblader og forhandleroversikt finner du på general.no eller ved å ringe Pingvin Klima AS på telefon 22 65 04 15. Du kan også sende en epost til post@pingvinklima.no.

Trygg Partner AS: Spesialtilbud på hjertestarter og førstehjelputstyr

Pensjonistforbundet og Trygg Partner AS har inngått avtale om hjertestarter, kurs i bruk av hjertestarter og førstehjelskurs. Alt til favørpris for våre medlemmer og foreninger.

Mer om samarbeidspartneren:  www.trygg-partner.no

Last ned tilbudet til medlemmer og foreninger her