Hva synes du om NRKs valgsendinger?

Fulgte du med på stortingsvalget på tv, radio eller nett i høst? Da vil vi høre fra deg!

Regjeringen dobler tilskuddet til aktivitetssentre

Regjeringspartiene på Stortinget har doblet tilskuddet til aktivitetssentre fra dagens 10 millioner kroner til totalt 20 millioner kroner under behandlingen av revidert statsbudsjett.

Den kulturelle spaserstokken er vunnet tilbake!

I den nye budsjettavtalen mellom Regjeringen, KrF og Venstre gjeninnføres Den kulturelle spaserstokken. Dette er en stor seier for alle som er opptatt av kultur, forebygging og livsglede for eldre.

Pensjonistforbundet kjemper for å få tilbake Den kulturelle spaserstokken

Kulturarrangementer og aktivitetstilbud for eldre landet over står nå i fare for å forsvinne, etter at regjeringen kuttet støtten til Den kulturelle spaserstokken i årets statsbudsjett. – Dette frarøver svært mange eldre viktige lyspunkt i hverdagen, sier Pensjonistforbundet, som lover å ta opp kampen.

Lyst på livet starter nå

I disse dager læres det opp en rekke Lyst på livet-ledere, og mange sirkler går i gang i kommuner landet over. Bli med på det populære opplegget som har til hensikt å skape gode vaner som gir styrke og glede livet ut!

Vil du være med å spille mot cup-heltene fra 1974?

Lørdag 27. september går den aller første kampen mot «gårsdagens helter» av stabelen. Pensjonistforbundet med venner møter vinnerne av cupfinalen for 40 år siden, og nå er vi på jakt etter å styrke laget! Har du lyst til å pusse støv av gamle ferdigheter? Da er det deg vi er på jakt etter!

Eksterne nyhetslenker

Pensjonistforbundet i media

Birkenes Avis 1920-02-21 Side 4-5

Birkenes Avisa PDF, 21. Februar 2020 00:00