Medlemsmøte Ranheim Pensjonistforening

Medlemsmøte på Ranheim 20.mars 2014

Ranheim Pensjonistforening inviterer

Ranheim Pensjonistforening hadde invitert oss; Nestleder i fylkesstyret, Anne Nordskag og fylkessekretær, Karin Holst Klein til å delta på et medlemsmøte. Vi ble møtt med trekkspillmusikk av Ranheim Pensjonistforenings sang og musikkgruppe. Vi følte oss umiddelbart velkommen i en veldig hyggelig atmosfære. Den nyvalgte lederen i foreningen, Laila Risan, ønsket velkommen til de ca 70 fremmøtte medlemmene.

Laila Risan ønsker velkommen

Møtet fortsatte med et spennende og interessant foredrag av Aina Pettersen som har jobbet som arkeolog ved utgravingene på Ranheim. Vi fikk se flere bilder av de «skatter» som ble funnet under utgravingene, og vi lærte mye om hvordan Ranheim var tilbake til jernalder.

Anne og jeg fikk anledning til å presentere oss selv og fylkeskontoret og hva vi er opptatt av og hva vi jobber med til daglig. Vi hadde med en gave som takk for den hyggelige invitasjonen.

Trim gjør bare godt, sier Rolf Karlsen

Vi fikk ellers delta på trim med Rolf Karlsen, Joar Tapper Brobakk leste dikt og det ble servert kaffe, deilige smørbrød og kaker. Vi fikk også overraskende besøk av «Jens Bokk Jensen» som tilfeldigvis var på de kanter og stakk innom med litt allsang.

Formiddagen ble avsluttet med åresalg og lotteri og 2 av medlemmene som var jubilanter ble hyllet med blomster og bursdagssang. Det var et vellykket besøk i en pensjonistforening som er aktiv og har mange dyktige ressurspersoner.

Tusen takk for oss!

Anne Elfrid Nordskag / Karin Holst Klein