Styreleder Ingrid Romuld hadde grunn til å være stolt av arrangementet

Trivelig feiring i Kleivehallen!

Onsdag 28. mars 2012, markerte foreningen at de var blitt 35 år. Det var festpyntede medlemmer som var samlet for å markere at foreningen var 35 år. Kleivehallen var pyntet til fest til denne begivenheten.

Styreleder Ingrid Romuld kunne stolt ønske alle velkommen til denne markeringen, både gjester og medlemmer. Som seg hør og bør ble det hele åpnet med allsang, akkompagnert av Einar Helde på piano. Deretter framført Marit Skaldehaug ord for dagen med å lese flere dikt. Prolog i anledning dagen, ble framført av Karen Midtbø. En flott prolog som vakte begeistring. Fylkessekretær Rolf Bjørseth overrakte en bokgave og hadde med hilsen fra fylkesforeningen og forbundet. Styreleder Ingrid Romuld framførte noen tanker om de eldres situasjon nå og i framtiden. Underholdning ble det med de to musikantene Magnar Solemdal og Tormod Ulleland, som for anledningen også fikk med seg Einar Helde på piano.

Det ble servert middag og dessert med påfølgende kaffe og bløtekake. Et måltid alle satte stor pris på og som var verdig en fest. Også åresalg med mange flotte gevinster hører selvfølgelig til i en slik anledning.

Borgild Tveraaen hadde gleden av å kunne tildele den "gyldne spaserstokk" til Gudrun Brøs, Anne Marie Romuld, Sverre Aarseth, Anna Kalseth, Kirsten Stenløs, Erna Rokstad og Bjørga Kleivenes.

Alt i alt et svært vellykket arrangement med mange fine tilbakemeldinger. Da - er det bare fire år til neste gang!

src=http://npfportal.pensjonistforbundet.no/portal/pls/portal/docs/1/1987123.JPG Marit Skaldehaug holdt ord for dagen

src=http://npfportal.pensjonistforbundet.no/portal/pls/portal/docs/1/1987124.JPG Karen Midtbø leste prolog
src=http://npfportal.pensjonistforbundet.no/portal/pls/portal/docs/1/1987126.JPG En festpyntet hall og folk

src=http://npfportal.pensjonistforbundet.no/portal/pls/portal/docs/1/1987127.JPG Magnar Solemdal og Tormod Ulleland på trekkspill