Fra eldredag i Ilseng samfunnshus

Trim og trivsel i Ilseng pensjonistforening

Ilseng pensjonistforening er for lengst i gang med en ny sesong. Møtene er godt besøk, og på trimmen er det med så mange at det er blitt plassmangel !

Det er skikkelig folksomt på samfunnshuset på Ilseng hver tirsdag formiddag. Presis klokka 11 tropper en hel flokk medlemmer opp til den ukentlige trimmen. Og den er blitt så populær at det begynner å bli trangt om plassen når alle skal bøye, tøye og bevege seg i salen. Men det er ikke verre enn at leder Oskar Petersen tar imot enda flere. For det er en viktig forebyggnde aktivitet som foregår.

Foreningens ordinære medlemsmøter er på samfunnshuset siste torsdag hvr måned klokka 1800. På møtene er det kulturinnslag, nyttig eldreinformasjon, servering, utlodning - og ikke minst en svingom.
Til møtene kjøres det drosje/minibuss fra Romedal sentrum via aldersboligene, Fredsvold, Bryn til Ilseng,- med retur etterpå.

Møtene er åpne også for deg som ikke er medlem. Stikk innom,- eller ta en telefon til leder Oskar Petersen, tlf. 625 83740.