Sommerens nyhetsbrev

Fra Pensjonistforbundet Troms

Det har vært en uvanlig tid de siste månedene, pga coronaviruset. De fleste har vært isolert, og ikke har kunnet hatt en vanlig hverdag. Vi håper det verste er over nå. Vi har nå begynt å være litt sosial igjen. Nå kan vi møtes i små grupper men, husk på å holde 1 meter avstand mellom hverandre og ha god hygiene. Vi håper å kunne starte med full møtevirksomhet til høsten igjen.

Det har ikke vært så mye aktivitet i fylket de siste månedene, men vi vil gjerne vite om det har skjedd noe nytt i foreningene i den siste tiden?

Pensjonistforbundet sentralt kan informere om at de har fått en ny tjeneste som heter «Smarttelefon» som kan hjelpe deg med telefon og nettbrett tlf 22 600 700.

Den 1. oktober er den internasjonale eldredagen, vi håper dere kan lage en slags oppmerksomhet eller arrangement denne dagen for deres medlemmer.

Ellers kan vi informere om at landsmøtet er flyttet fra 2021 til 2022. Det er utfordringer knyttet til Corvid – 19, som gjør at landsmøtet flyttes. Et landsmøte er et kostbart arrangement og det kan derfor også av den grunn være fornuftig å flytte landsmøtet ett år fremover i tid.

Åpningstider På Pensjonistforbundet Troms i sommer:

Vi er som vanlig å treffe på telefon fra tirsdag til torsdag fra kl. 09.00 til kl. 15.00. Fylkessekretæren har ferie i tidsrommet fra 20. juli til 17. august, i dette tidsrommet kan dere ta kontakt med Reidun P. Melkild på tlf 99 29 06 63 eller Knut Harald Røang på tlf 90 64 11 17.

Vi håper dere alle har det bra og får en fantastisk fin sommer!