Førjulstur til Berlin 7. - 10. desember
Avlyst

Pensjonistforbundet Oslo ønsker sine medlemmer velkommen på førjulstur til Berlin.  Denne gangen har vi forsøkt å lage en tur som kan passe for mange interesser.

Du kan dra på fotballkamp og se laget til Per Ciljan Skjelbred og Rune Almenning Jarstein spille Bundesligakamp mot Eintracht Frankfurt på Olympiastadion i Berlin.

Eller kanskje passer det bedre å dra på Friedrichstadt-Palast, og se et fantastisk show på verdens største teaterscene, med over 100 dansere, musikere og artister. Du følger en fasinerende historie fortalt uten ord, med ekstravagante og glamorøse kostymer og en fantastisk lys setting.

Og dette kan du kombinere med besøk på noen av de fantastiske julemarkedene i Berlin, som lokalguiden vil fortelle under sightseeingen.

Byen har et stort utvalg av kunstsamlinger, teater, gallerier og museer, som vitner om stor kunstnerisk aktivitet.  Rundt Kürfürstendam og kjøpesenteret KaDeWe, er det et yrende folkeliv. Lite er bevart av den originale Berlinmuren- byens mest kjente turistattraksjon gjennom 29 år. Etter Tysklands samling i 1989 har det skjedd og skjer det en rivende utvikling hver dag. Dette er bare en liten del av det en opplever ved et besøk i Berlin.

Frist for påmelding: Snarest

Påmelding kan gjøres direkte på nettet ved å trykke her

Evt. ved å ringe 23 89 64 70 eller

e-post til: info@allertravel.no