3-dagers juletur til Wien

Reis på en førjulstur til Wien,  en av Europas vakre storbyer.
Wiens julemarked er ofte kåret blant de fem beste julemarkedene i Europa og har en lang tradisjon tilbake til 1290-tallet.
Nyt synet og lyden av julemarkedene og se Wiens vakreste torg forvandles for sesongen med aromaer og smaker av vinteren. Julemarkedene gir rikelige med muligheter til å prøve jule godbiter.

Avreise fra Brusletta kl 07.00 mandag 26. november.

1. dag.

Avreise fra Brusletta kl 07.00 mandag 26.november.

Flyavgang med Norwegian kl. 09.30 med ankomst Wien kl. 11.45, buss samt skandinavisk talende guide venter på oss. Vi får en 4 timers rundtur (frivillig lunsj underveis).  Vi besøker blant annet Highlight Tour på Schönbrunn som siden 1860-tallet har vært en av de viktigste turistattraksjoner i Wien. Omvisning med guide. Vi sjekker inn på sentrale InterCity Hotel Wien. Middag på hotellet, og muligheter for å utforske byen på egenhånd.

2. dag.

Denne dagen til egen disposisjon. Frokost og middag på hotellet.  Rammen for julemarkedene i Wien er rundt rådhuset med de fantasifulle eventyrverdener, forskjellige juleverksteder og bugnende boder med mat og håndverk. Rundt dette området finnes også flere museer og mye annet flott å oppleve, samt noen av Europas mest kjente kafeer som serverer både Sachertorte og Maria Theriazien-kaffe.

3. dag.

Etter frokost tar vi farvel med julebyen Wien for denne gang. Flyavgang med Norwegian kl. 12.25 og ankomst Gardermoen kl. 14.40. Vår buss venter på oss og tar oss hjem til Frogner.

Pris pr. person Kr. 4.450,- som inkl. alt overnevnte, tillegg enerom Kr. 580,- for 2 netter.

Påmelding til Berit og Ivar på tlf. 411 86 525 innen 15. oktober.

Betaling til konto 0531 51 76607 innen 1. november.