Medlemsmøte 28. mai 2018. Siste før sommerferien.

Medlemsmøte 28. mai

Siste møte før sommeren.

Tor Erik og Harald til Høyre

På medlemsmøte 28. mai 2018 hadde Leksvik Pensjonistforening den store glede å ønske Tor Erik Jenstad og Harald Røstad velkommen. Tor Erik og Harald har tidligere besøkt oss så vi viste vi var garantert god og stor underholdning. Riktig nok var ikke den blokkfløyte spillende damen med, men dette til tross vart kvelden virkelig "toppers" som den yngre garde velger å bruke av superlativer.

Lederen som gjesteartist

Duoen (Tor Erik og Harald) Underholdt ikke bare verbalt, men de bidro musikalsk også. Tor Erik på trekkspill og Harald på kontrabass. Foreningens leder vart utfordret til å bidra med noen toner på fela. En slik anledning kan selv ikke Georg la gå fra seg.

Månestråler

Etter "vel hjem" hilsen, lyste månen sine tindrene stråler over Leksvik. Foreningen kunne nok engang registrere godt oppmøte, faktisk hele 85 personer hadde signert, og 3 nye medlemmer var vervet. Siste opptelling viser et medlemstall på 168 personer, og ennå er vår lokale vervekampanje så vidt startet. Dette lover godt.