Bak fra venstre: Leder Reidun Melkild, medlem Fredd Gerhardsen foran: Ragnhild Movinkel, Ann-Mari Hansidater, Tove B. Andreassen og Lillian Karlsen

Våre delegater var klare for landsmøtet

Det ble arrangert møte med alle delegater og vararepresentanter i Tromsø onsdag 23. mai 2018

Delegatene som ble valgt på årsmøtet var, sammen med vara representantene, innkalt til møte for å forberede seg til landsmøtet som går av stabelen på Storefjell hotell på Gol 4. til 7. juni i år. På landsmøtet deltar i alt 180 delegater fra hele landet. Fra regjeringen var både statsminister og eldreminister invitert til landsmøtet vårt, men hadde ikke anledning til å delta. LO leder Hans Kristian Gabrielsen og partileder i SV Audun Lysbakken  er gjester.

Det er mange interessante tema som vil bli behandlet på landsmøtet. Nytt handlingsprogram for perioden 2018 - 2021, vedtekter, ny kontingentstruktur og alle innkomne forslag fra lokal og fylkesforeninger.

Pensjonistforbundets landsmøte som reprensenterer 230 000 medlemmer er landets viktigste eldrepolitiske forum.

Landsmøtet sendes direkte på video. Følg med på www.pensjonistforbundet.no og www.facebook.com/pensjonistforbundet.