Nesset Pensjonistforening markerer Verdens aktivitetsdag

I forbindelse med maimøtet i Nesset Pensjonistforening, ble Verdens aktivitetsdag markert. Foreningens leder Ivar Trælvik kunne ønske 50 av foreningens medlemmer velkommen til møtet som for anledningen ble holdt i Rød familiepark sine lokaler. Ivar leste takkekort fra Steinar Bugge der han takket hjerteligst for blomster på sin 80 års dag.

Etter en informasjon om styrets arbeid siden sist, fikk Gerd Myklebust og Einar Olsen ordet til en informasjon om foreningens dagstur 20. juni i Tingvoll-området og årets 4 dagers tur4. – 7. august til Sogn og Fjordane.  Det planlagte innhold i begge turer bærer sterkt preg av  trivsel og interessante opplevelser. Det hører med at 4 dagers turen er fulltegnet.

Programkomiteen for dagens markering av Verdens aktivitetsdag 2018 med Gerd Myklebust og Einar Olsen i spissen, hadde med velvillige værguder på laget, lagt opp til aktiviteter utendørs. Deltakerne ble invitert med i en «Hjertequiz» rundt en løype. Invitasjon ble tatt vel imot av deltakerne.

På innsiden av lokalene var opplegget fellessang med tonefølge av Ragnar Stubø og Mellvin Steinsvoll, premiering etter Hjertequiz, flott servering fra søstrene Gunnhild Dahle og Kari Bugge med flere og salg av årer.

Etter 2,5 timer med trivelig samvær, kunne leder Ivar Trælvik takke alle for oppmøte og deltakelse. De fornøyde pensjonister kunne vende nesen hjem i et helt fortreffelig mai-vær med 23 varmegrader i lufta.