Pensjonistforbundet har mange samarbeidspartnere innen reise.

Ny samarbeidspartner for reiser

Pensjonistforbundet har fått ny samarbeidspartner!  TravelMaker lager skreddersydde gruppereiser for pensjonister og påmeldingsturer. I tillegg samarbeider vi med Aller Travel, Dags Aasbø travel og Solgården.

Mange pensjonister liker å reise, men ikke alle liker å reise helt på egen hånd. Det er både trygt og enkelt å la andre ta seg av det praktiske. Derfor har Pensjonistforbundet inngått samarbeidsavtaler med reisearrangører som det er trygt å reise med. På medlemsturer er det et begrenset antall enkeltrom uten pristillegg.

TravelMaker er Pensjonistforbundets nye samarbeidspartner innen reiser. Nå kan du være med på konsert med Andrea Bocelli i Toscana 29. juli til 1. august  eller konsert med Andrea Bocelli  i Berlin 23.til 26. august 2018, mat og vintur til Toscana  24. til 27. september 2018 eller Færøyene 27. september til 1. oktober 2018.

Les om turene her

TravelMaker lager også skreddersydde gruppereiser for lokale pensjonistforeninger.

Kontakt TravelMaker på post@travelmaker.no eller ring oss på tlf 957 69 000.

Andre arrangører

Vi annonserer alltid medlemsturer i nyhetsbrevet som følger bladet Pensjonisten. Vi har samarbeidsavtale med Aller Travel som blant annet tilbyr langtidsferie med reiseleder til både Spania og Kypros til vinteren, Dag Aasbø travel som har gode cruisetilbud, fly og bussreiser. En del av turene går ut fra Torp,  og Solgården som gir medlemmer av Pensjonistforbundet 1 000 kroner i rabatt på opphold på enkelte datoer. Du kan også kontakte våre samarbeidspartnere direkte, www.allertravel.nowww.dagaasbo.nowww.solgarden.no.