Hyggekveld for pensjonister i Indre Fosen kommune

Samlet til hyggekveld i Indre Fosen

Torsdag 26.april 2018

Svingom med flott musikk

Medlemmer fra alle pensjonistforeningene i Indre Fosen samlet til en hyggelig aften. Stjørna Pensjonistforening stod som arrangør. Dette var første gang foreningene kom sammen, etter sammenslåingen av de tidligere kommunene Rissa og Leksvik. Indre Fosen har etter sammenslåingen fire pensjonistforeninger. I tillegg var naboen Åfjord Pensjonistforening innbudt. Totalt var 185 personer samlet, noe som må betegnes som svært bra. Stjørna Pensjonistforening hadde lagt ned mye arbeid  og arrangementet var vellykket. Når det serveres god mat, lyttes til trivelig musikk og gis anledning til en "svingom", da trives folk.

Ordfører Steinar Saghaug

Kommunens ordfører var også til stede. Han orienterte litt om historien, men mest om hva som er planlagt fremover i nykommunen. Og det må sies. han var svært fornøyd og ikke minst imponert over hvordan pensjonistene i kommunen viste stor vilje til sammarbeid, og såg mulighetene fremover. Det er godt å ta med videre.

Leksvik Pensjonistforening takker Stjørna Pensjonistforening for en trivelig kveld.