Vervekampanje i posten

I disse dager får nærmere 250 000 alderspensjonister tilbud om å bli medlem i Pensjonistforbundet. Alle som melder seg inn og betaler kontingenten innen 20. februar er med i trekningen av reisepremier.

Brevet som sendes ut fokuserer på de viktige politiske seirene våre, som at «slippen», utbetalingsmeldingen fra Nav igjen kommer i posten til de som ønsker det. Stortinget har bestemt at det skal skje fra 1. juli i år.

Som medlem i Pensjonistforbundet får du mange gode medlemsfordeler, som rabatter på briller og forsikring, i tillegg har vi forhandlet fram nytegning av reiseforsikring helt opp til 85 år hos If. Og som medlem får du bladet Pensjonisten i posten sju ganger i året inkludert i kontingenten. Les mer om medlemsfordelene her.

Alle som melder seg inn ved å betale kontingenten innen 20. februar er med i treningen av reisepremier. Vi trekker én reise for to til Rovinj med Aller Travel og et cruise for to fra Stockholm til Marseilles med Dag Aasbø Travel. Vi dekker også reise fra hjemsted til Gardermoen/Stockholm. Tilbudet gjelder kun nye medlemmer som melder seg inn ved å betale tilsendt giro.