Forbundsleder Jan Davidsen

Pensjonistforeningen inviterer alle til åpent møte og juletrefest

Det blir storfint besøk når Molde Pensjonistforening inviterer alle til åpent møte og juletrefest på Rådhuset tirsdag 9. januar. Forbundsleder Jan Davidsen og Generalsekretær Harald Olimb Norman er blant gjestene.

Pensjonistforbundet har i 2017 lagt et meget aktivt år bak seg og oppgavene blir ikke mindre i 2018. Dette vil Forbundsleder Jan Davidsen og Generalsekretær Harald Olimb Norman orientere om på tirsdagens møte,

Generalsekretær Harald Olimb Norman

før juletrefesten starter. Av tema som tas opp er blant annet kravet om forhandlingsrett på løpende pensjon, forhandlingsrett på løpende pensjon, styrket kommuneøkonomi for å ivareta kommunens ansvar for verdig eldreomsorg, egenandelssystem for tannhelse og satsning på digital opplæring og møteplasser for eldre. Temaer som berører de aller fleste og som krever engasjement.

Den tradisjonelle «gammeldagse» juletrefesten vil inneholde gang rundt juletreet, julenissebesøk foruten opplesing av julefortelling. Det blir besøk av Gunnar Skrede og som seg hør og bør blir det kaffe med nogo attåt. Det ligger an til en innholdsrik ettermiddag på Rådhuset i god gammeldags stil.

Arrangementet starter kl. 14.00 og det er fri entré.