Innleder samarbeid med Specsavers

Pensjonistforbundet har inngått avtale med optikerkjeden Specsavers. Avtalen gir medlemmer i forbundet rabatt på briller og synsundersøkelse. Specsavers kan også tilby foredrag til lokale foreninger.

- Vi er veldig stolte over at Pensjonistforbundet har valgt å inngå samarbeid med Specsavers. I Specsavers er vi opptatt av å nå ut med god informasjon som kan sette øyehelse på agendaen og vi gleder oss til å samarbeide med Pensjonistforbundet fremover for å få til dette. Vi ser vi har mye sammenfallende ambisjoner og det lover godt for samarbeidet, sier markedssjef Henning Eriksen i Specsavers.

Også generalsekretær Harald Olimb Norman med at forbundet har fått på plass en avtale med en optikerkjede.

- Briller og syn er viktig for våre medlemmer. De aller fleste av oss må etter hvert han briller. Noen trenger egne briller til lesing, TV-titting og bilkjøring. Da hjelper det å ha et godt medlemstilbud. Vi har også vært opptatt av at optikerkjeden har butikker over hele landet, sier Harald Olimb Norman.

Forbundet er spesielt stolt av ulykkesforsikringen. Dette er en prøveordning, noe slikt har aldri vært forsøkt tidligere. Ulykkesforsikringen dekker ny brille de første seks månedene etter kjøpet, hvis uhellet skulle være ute.

Les mer om medlemsfordelene her