Hurtigruten tilbyr enestående og variert landskap, fersk mat fra lokale leverandrer og utflukter langs norskekysten

NORSKEKYSTEN VENTER PÅ DEG

Pensjonistforbundet Hordaland har fått tilbud fra Sør-Vest reiser på gruppeturer til alle medlemmer, og ønsker velkommen til å bli med på verdens vakreste sjøreise langs norskekysten med Hurtigruten.

En rundtur med Hurtigruten er en enestående opplevelse som nytes best i selskap med andre.   Organisasjonsutvalget i Pensjonistforbundet Hordaland har forhandlet med Sør-Vest reiser  om gode tilbud på Hurtigruten i 2018, og nå foreligger det priser med MS Nordlys 14. april , MS Trollfjord 24. mai, MS Trollfjord 31. august, MS Nordlys 23. desember.

Prisene varirer hvor en bor i skipet.  Fra kr. 13.450 tilkr. 28.850.  All mat er inkludert.

Vi har fått satt av endel single lugarer til samme pris som en dobbeltlugar.  Hvis en bestiller før 1. september i år får en kr. 1000,00 kroner i  rabatt!!

Ut fra egen erfaring viljeg minne om at enten en bor i innvendig lugar eller en utvendig, dyr lugar er servicen den samme, maten den samme og utsikten er akkurat den samme.

Sammen med selskapets reiseeder Erik Nilsedalen (som var reiseleder for Jarsberg Reiser før det gikk konkurs)  og skipets dyktige mannskap er vi i de beste hender.

Lederen i pensjonistforeningen/pensjonistlaget vil få  tilsendt priser før St. Hans  Du kan også kontakte Monica Våge på telefon 976 60 544 eller 51 82 02 10, evt. epost: sorvestreiser@sorvestreiser.no   for opplysninger og påmelding.