Eldrefest på Ørskog Samfunnshus

Eldrerådet vil i samarbeid med bygdekvinnelaget  markere den internasjonale eldredagen med ei festleg tilstelling på Samfunnshuset. Vi opnar kl. 14.00 i salen. Der vil bli litt program før det blir servert ein  middag med god tid til  å nyte måltidet og slå av ein prat. Etter matpausen flyttar vi attende til amfiet for å få med sang, musikk og tale for dagen. Det er i skrivande stund ikkje utarbeidd ein detaljert plan for programmet men vi trur det vil bli ein fin og interessant ettermiddag på samfunnshuset denne laurdagen. eldre. Vi vonar at mange vil møte for å markere dagen. Alle over 60 er hjarteleg velkomne. Annonser med fleire opplysingar og påmeldingsfrist vil kome med det fyrste. Vi kan love song musikk og andre innslag. Kan hende blir det også anledning til ein liten svingom for den som ynskjer det.