Godt oppmøte

Sprek 40 åring

Det var fullt hus på Midsund Kro, når leder Ruth Marken Gangstad kunne ønske vel 80 festkledde medlemmer velkommen. Hun hadde rett når hun bemerket at dette ville bli en festdag med mye innhold og god mat. Nestleder Anne Heggdalsvik leste prolog, som var hentet fra lagets 35 års markering. Fylkesleder Oddfinn Thue representerte i denne anledning forbundsledelsen og hadde med hilsen og sjekk. Fylkessekretær Rolf Bjørseth representerte fylkesforeningen og hadde med gave og blomster som hilsen. Solveig Orvik fikk alle med på allsang i rene "Schlagerparaden". Rådmann Ketil Ugelvik holdt en flott festtale, med tilbakeblikk på hvordan samfunnet var for 40 år siden. Alles kjære Jostein Rastaholm framførte dikt på en profesjonell måte, som bare han kan det. Tidligere leder Emelie Kirkeland, ble hedret av styreleder Ruth Marken Gangstad. Ordfører Einar Øien hilste fra kommunen og hadde med en sjekk. Så var det Rolf Heggdal og Inge Rafaelsen som underhold gjennom hele arrangementet, med fengende trekkspillmusikk. Dette som egen opptreden og til allsangene. Det hele ble krydret med middag. Sosakjøtt, tradisjonen tro, med påfølgende kaffe og kake.

Alt i alt et meget vellykket og minnerikt arrangement som alle satte pris på