Bergen Pensjonistforening

ELDREPRISEN I MASFJOREDEN KOMMUNE TILDELT NESTLEDEREN I NORDBYGDA PENSJONISTLAG

På et godt besøkt medlemsmøte i Nordbygda Pensjonistlag mandag 9. oktober ble nestlederen i laget, Louise Olaug Matre tildelt Masfjorden Kommune sin eldrepris for sitt arbeid for eldre i kommunen.  Varaordfører Torill Torsvik Størkersen delte ut prisen, og hun kunne ikke få rost Louise nok for sin innsats for å lette hverdagen for mange eldre i kommunen.  Hun er en av de som ikke  tar nei i sin munn når noen ber om hjelp eller en tjeneste, og prisen kunne ikke blitt delt ut til en bedre prisvinner i år, sa varaordføreren i sin tale til Louise.

KAMPEN FOR FORHANDLINGSRETTEN VUNNET?

Det blir spennende å se om politikerne følger opp sine lovnader om Forhandlingsretten på valgmøtet i Bergen 28. august.

MANGE REAKSJONER PÅ ÅRETS OPPGJØR FOR PENSJONISTENE

Pensjonistforbundet, organisasjoner og de politiske partiene var invitert til Valgfest på Festplassen 15. august 2017.  Arrangør var NRK Hordaland, BA og BT.

ELDRE HAR EN ERFARING POLITIKKEN TRENGER

Møtelokalet var fylt opp da professor i sammenliknende politikk, Frank Aarebrot innledet på vårens siste medlemsmøte i Bergen Pensjonistforening om eldre og politiske valg.

Kontakt foreningen

Leder Kjell Mjaatvedt
kjmjaatv@online.no
Nestleder Svein Helge Teigland