Vestnes Pensjonistlag

Avslutning av vårhalvåret 2018

Som lokallag i den store organisasjonen Pensjonistforbundet, støttar Vestnes Pensjonistlag opp om det gode arbeidet som organisasjonen gjer for pensjonistar. På lokalt plan blir ikkje det politiske arbeidet så viktig. Her er det sosiale arbeidet prioritert først. Vestnes Pensjonistlag avslutta vårhalvåret 2018 med tre forskjellige aktivitetar til både nytte og glede.

Odd Arne Halaas gjesta Vestnes Pensjonistlag!

Onsdag 18.04.18 klokka 17.00 kunne leiar i pensjonistlaget, Gerd Misfjord, ønske om lag 55 personar velkomne til møte. Denne dagen gjesta Odd Arne Halaas, artigkaren frå Eide, Vestnes Pensjonistlag. Her var store forventningar, for dei aller fleste kjente underhaldaren, mellom anna fordi han hadde vore laget sin gjest tidlegare.

Artigkar Odd Arne Halaas kommer til Vestnes Pensjonistlag!

Igjen kan vi møtes på Maritz kafe onsdag 18/4 kl 1700, for då er det møte i Vestnes Pensjonistlag. Denne kvelden får vi besøk av Odd Arne Halaas. Han er frå Eide, driv med lokal politikk, og har mange verv innan musikklivet både her i regionen og på landsbasis.

Endringar og stor aktivitet i Vestnes Pensjonistlag

I somme jobbannonser kan ein lese om «et ungt og ekspansivt miljø». Også i pensjonist­miljø ser ein endringar og stor aktivitet, slik som i Vestnes Pensjonistlag.

Kontakt foreningen

6390 VESTNES
Org. nummer 998378303
Bankkontonummer 40565826923