Vestnes Pensjonistlag

Odd Arne Halaas gjesta Vestnes Pensjonistlag!

Onsdag 18.04.18 klokka 17.00 kunne leiar i pensjonistlaget, Gerd Misfjord, ønske om lag 55 personar velkomne til møte. Denne dagen gjesta Odd Arne Halaas, artigkaren frå Eide, Vestnes Pensjonistlag. Her var store forventningar, for dei aller fleste kjente underhaldaren, mellom anna fordi han hadde vore laget sin gjest tidlegare.

Artigkar Odd Arne Halaas kommer til Vestnes Pensjonistlag!

Igjen kan vi møtes på Maritz kafe onsdag 18/4 kl 1700, for då er det møte i Vestnes Pensjonistlag. Denne kvelden får vi besøk av Odd Arne Halaas. Han er frå Eide, driv med lokal politikk, og har mange verv innan musikklivet både her i regionen og på landsbasis.

Endringar og stor aktivitet i Vestnes Pensjonistlag

I somme jobbannonser kan ein lese om «et ungt og ekspansivt miljø». Også i pensjonist­miljø ser ein endringar og stor aktivitet, slik som i Vestnes Pensjonistlag.

Sesongstart for Vestnes Pensjonistlag

Med 52 besøkande, starta Vestnes Pensjonistlag opp att etter ferien onsdag 13. september

30.mai 2018

Sosialt samvær

Denne dagen tek me turen til Stordal og til Nilsgardstunet der vi skal ete middag kl 16:00.  Det vert og underhaldning. Alle må der betale for middagen sjølv med kr 230,-.

Nilsgardstunet i Stordal

Påmelding

Dei som ikkje alt har meldt seg på kan sende SMS til 91698658 Ansgar eller 95429960 Gerd for påmelding. Husk å melde frå om du treng skyss.  Oppmøte på Shell kl 15:00 for alle, uansett om du køyrer sjølv eller om du skal sitte på med andre. Dei som sit på med nokon betaler kr 100,- til den som køyrer.

24.juni 2018

Lady Arbuthnott - Frua på Elverhøy

Oppmøte på Furneset fergekai seinast kl 13:30.  Då går ferga! Tornes Turbusser tek oss med frå Molde og frakter oss innover til Sunndalsøra.

Der vert det førts kl 16:00 High tea:  Variert og fyldig koldtbord.  Kl 16:45 er det spanande omvisning i Ladyens rike ved Leikvin, Elverhøy og Philipshagen.  Kl 19:00 er det førestelling.

Innbetaling for turen, kr 1.150,-  skal gjerast til konto 4056.58.26923 innan 20. juni.

Furneset fergekai

Påmelding

Påmelding må gjerast innan 20. mai.

Kontakt foreningen

6390 VESTNES
Org. nummer 998378303
Bankkontonummer 40565826923