Vestnes Pensjonistlag

Julefeiring og juleskikkar

Rekordmange, over 60 personar, kom til Vestnes Pensjonistlag sitt møte onsdag 13.11.19 for å høyre Oddgeir Bruaset sitt foredrag om «Jul der ingen skulle tru at nokon kunne bu.» Denne joviale karen, kjent frå TV-serien «Der ingen skulle tur at nokon kunne bu», har mange tilhengar. Fleire av dei var nok på møtet, og dei vart ikkje skuffa.

Reiselyst i Vestnes Pensjonistlag

På medlemsmøtet i Vestnes Pensjonistlag 23. oktober 2019 var opphald på Solgården i Spania hovudtema. Heilt klart eit tema mange var interesserte i, for 58 personar møtte opp.

Høstkonferansen 2019

Viktige arbeidsdagar i Pensjonistforbundet Møre og Romsdal er over. Ein god dag i Molde onsdag 9. oktober.

Internasjonal dag for eldre

Den internasjonale eldredagen vart markert på Gjermundnes vidaregåande skule søndag den 29. september. Tema for dagen i 2019 er retta mot FN sitt berekraft-mål nummer 10, og handlar i hovudsak om korleis ein kan få bort ulikskapen mellom eldre. Ein kan nok ikkje seie at dette kom fram i arrangementet, men det er positivt at eldre frå heile kommunen får komme saman.

Kontakt foreningen

Leder Gerd Magnhild Misfjord
gerd.misfjord@mimer.no
Nestleder Marit Katrine Wold Sæbø