Nordbygda Pensjonistlag

EN "MATNYTTIG"  KONFERANSE

Pensjonistforbundet Hordaland inviterte leder eller en annen fra styret til konferanse 17. og 18. oktober 2017 på Ullensvang Hotel, Lofthus.  Nesten alle foreninger og lag var til stede.

ELDREPRISEN I MASFJOREDEN KOMMUNE TILDELT NESTLEDEREN I NORDBYGDA PENSJONISTLAG

På et godt besøkt medlemsmøte i Nordbygda Pensjonistlag mandag 9. oktober ble nestlederen i laget, Louise Olaug Matre tildelt Masfjorden Kommune sin eldrepris for sitt arbeid for eldre i kommunen.  Varaordfører Torill Torsvik Størkersen delte ut prisen, og hun kunne ikke få rost Louise nok for sin innsats for å lette hverdagen for mange eldre i kommunen.  Hun er en av de som ikke  tar nei i sin munn når noen ber om hjelp eller en tjeneste, og prisen kunne ikke blitt delt ut til en bedre prisvinner i år, sa varaordføreren i sin tale til Louise.

KAMPEN FOR FORHANDLINGSRETTEN VUNNET?

Det blir spennende å se om politikerne følger opp sine lovnader om Forhandlingsretten på valgmøtet i Bergen 28. august.

NORSKEKYSTEN VENTER PÅ DEG

Pensjonistforbundet Hordaland har fått tilbud fra Sør-Vest reiser på gruppeturer til alle medlemmer, og ønsker velkommen til å bli med på verdens vakreste sjøreise langs norskekysten med Hurtigruten.

Kontakt foreningen

Leder Henrikke Ynnesdal
Nestleder Lovise Matre
Kasserer Roald Reknes