Nordbygda Pensjonistlag

ELDREPRISEN I MASFJOREDEN KOMMUNE TILDELT NESTLEDEREN I NORDBYGDA PENSJONISTLAG

På et godt besøkt medlemsmøte i Nordbygda Pensjonistlag mandag 9. oktober ble nestlederen i laget, Louise Olaug Matre tildelt Masfjorden Kommune sin eldrepris for sitt arbeid for eldre i kommunen.  Varaordfører Torill Torsvik Størkersen delte ut prisen, og hun kunne ikke få rost Louise nok for sin innsats for å lette hverdagen for mange eldre i kommunen.  Hun er en av de som ikke  tar nei i sin munn når noen ber om hjelp eller en tjeneste, og prisen kunne ikke blitt delt ut til en bedre prisvinner i år, sa varaordføreren i sin tale til Louise.

KAMPEN FOR FORHANDLINGSRETTEN VUNNET?

Det blir spennende å se om politikerne følger opp sine lovnader om Forhandlingsretten på valgmøtet i Bergen 28. august.

NORSKEKYSTEN VENTER PÅ DEG

Pensjonistforbundet Hordaland har fått tilbud fra Sør-Vest reiser på gruppeturer til alle medlemmer, og ønsker velkommen til å bli med på verdens vakreste sjøreise langs norskekysten med Hurtigruten.

STYRET I PENSJONISTFORBUNDET HORDALAND

Det nye styret i Pensjonistforbundet Hordaland inviterte tidligere leder Inger Johanne Knudsen til lunsj på Bryggeloftet i Bergen.

Kontakt foreningen

Leder Henrikke Ynnesdal
Nestleder Lovise Matre
Kasserer Roald Reknes