Lindås Pensjonistlag

DEN INTERNASJONALE AKTIVITETSDAGEN 2018

Lindås pensjonistlag markerte iår òg dagen

ÅRSMØTET I PENSJONISTFORBUNDET HORDALAND 13. MARS 2018

Årsmøtet gjenvalgte Vigdis Helene Ravnøy som nestleder i forbundet for 2 nye år.  Nye i styret er Oddrun Vabø fra Lindås og Hans Otto Robberstad, Bømlo som året før var 1. varamedlem til styret.  Leder Atle Lerøy sto ikke på valg.  Alle regionene er nå representert i styret.

ÅRSMØTE I LINDÅS PENSJONISTLAG

Lindås pensjonistlag hadde sitt årsmøte, torsdag den 22. februar 2018, på Westland Hotel

ÅPENT MØTE I BERGEN I REGI AV PENSJONISTFORBUNDET

Mandag 8. januar gikk startskuddet for Pensjonistforbundets landsomfattende informasjonskampanje som saker som vil prege arbeidet fram mot og under forbundets landsmøte i juni.  Onsdag 10. juni var turen kommet til Hordaland og Bergen.

30.august 2018

Medlemsmøte i Lindås pensjonistlag

Lindås pensjonistlag startar oppatt etter sommarferie med medlemsmøte lagt til musèet på Mongstad først, og deretter underhaldning med panfløytist Roar Engelberg og raspeballmiddag på Westland Hotel.

Buss frå hotellet kl. 13;00 via Lindås senter og Kolåskrysset til Mongstad. På musèet vert det omvisning og Kjell Dahle er historieforteljar om Mongstad før industrireisinga og tida fram til idag. Ei oppleving å sjå fram til!

Buss derfrå kl. 15;30 til hotellet for raspeballmiddag kl. 16:00.

Etter maten underheldt Roar Engelberg - "Nordens ledende panfløytist" med "Hildringstimen".
Dette er eit hyggeleg program, sett saman med tanke på godt vaksne mennesker. Repertoaret er variert og triveleg og inneheldt både klassiske perler og vakre viser. Mange eldre vil nok huske Roar Engelbergs panfløytespel frå slutten av 80-tallet og glede seg over å få høyre det igjen. Frå repertoaret kan nevnast: Jeg tok min nystemte....., Vestland vestland, Fjelltrall, What a wonderful world, Vårsøg og andre kjente melodier. Roar Engelberg speler solo, med eige medbrakt akkompagnement og litt heilt solo.

Denne gang vert det ikkje åresal eller bingo.

Musèet på Mongstad & Westland Hotel

Påmelding

Påmelding til Kåre Bastesen - tlf. 916 27 736 eller e-mail kare.bastesen@bkkfiber.no - innan mandag 27. august kl. 12;00.

Pris for alt dette (musèbesøk/buss/middag/panfløyte) kr. 100,- for medlemmer, og kr. 200,- for andre.

Kontakt foreningen

Leder Kåre Bastesen
kare.bastesen@bkkfiber.no
Nestleder Steinar Furelid