Lindås Pensjonistlag

Eldredagen 2019 vart markert med festmiddag og underhaldning på Lindås

For siste gong i historien tok pensjonistlaga i Lindås og Frivilligsentralen i Lindås kommune ansvar for å arrangere den internasjonale eldredagen. Og for siste gong skulle ordførar Astrid Aarhus Byrknes kaste glans over markeringa av dagen i denne kommunen. Om nokre månader er ikkje Lindås kommune meir så markeringa blei verkeleg historisk. Og for ein kveld det blei, tirsdag 1. oktober.

Gratulerer med Frivilligprisen 2019 – Kåre Bastesen

Kåre Bastesen er ein verdig mottakar i ei historisk prisutdeling. Dette blei den siste Frivilligprisutdelinga i Lindås før samanslåinga til nye Alver kommune.

Ny fylkessekretær i Hordaland

Den nye fylkessekretæren, Elisabeth Braut, startet i stillingen 06. august.

Fylkesstyret har hatt mange gode kandidater til stillingen, men valgte Elisabeth på grunn av hennes omfattende arbeids- og organisasjonserfaring, høy IT-kunnskap og ikke minst hennes åpne smil.

ET ROLIG OG GODT ÅRSMØTE I PENSJONISTFORBUNDET HORDALAND

79 delegater samlet seg i Terminus Hall mandag 18. mars på de siste ordinære årsmøtet i Pensjonistforbundet Hordaland.  Neste møte - som kommer 19. november - er et ekstraordinært årsmøte før Hordaland og Sogn og Fjordane blir Pensjonistforbundet Vestland dagen etter, 20. november.

Kontakt foreningen

Leder Kåre Bastesen
kare.bastesen@bkkfiber.no
Nestleder Steinar Furelid