Lindås Pensjonistlag

Bor du i nærheten bør du avsette dagen

Pensjonistforbundet Hordaland arrangerer 3 åpne møter med spennende program - i Arna, i Os og på Knarvik.
På alle møter blir det foredrag om informasjonssikkerhet, med mange gode tips om hvordan en kan beskytte seg på nettet.

Temadag om framtidsfullmakt på Lindås

35 deltakarar på temadagen, 24. januar 2020, i Kyrkjelydssenteret på Lindås.

Nytt styre i Pensjonistforbundet Hordaland

På det ekstraordinære årsmøtet i Pensjonistforbundet Hordaland 19.11.2019 ble det enstemmig valgt et nytt styre.

Eldredagen 2019 vart markert med festmiddag og underhaldning på Lindås

For siste gong i historien tok pensjonistlaga i Lindås og Frivilligsentralen i Lindås kommune ansvar for å arrangere den internasjonale eldredagen. Og for siste gong skulle ordførar Astrid Aarhus Byrknes kaste glans over markeringa av dagen i denne kommunen. Om nokre månader er ikkje Lindås kommune meir så markeringa blei verkeleg historisk. Og for ein kveld det blei, tirsdag 1. oktober.

20.april 2020

Lindås pensjonistlag - avlysinger mars/april 2020

Pensjonistlaget avlyser alle felles aktiviteter i laget fram til etter påske. Dette på grunn av fare for spredning av korona-viruset. Ny vurdering fra vår si side skjer i styremøtet 20. april d.å.

Kjære medlem

Vi er alle inne i ei annaleis tid som sjøl for godt vaksne er ny og uverkeleg. Styret ønskjer med denne helsinga å bidra til at vi gjer vekene som kjem meir trygge. Dei fleste av oss har sjøl kunne bestemt om ein ville treffa vener/familie, reise på tur, eller delta i møter. Dette er snudd opp/ned på få dagar. For mange av oss vert slik fellesskap sakn og bortfall av støtte når ein treng ein samtalepartnar. Pensjonistlaget oppfordrar no til at vi hjelper kvarandre, viser samhald og ringer andre på vår alder berre for ein prat (kjekkare å høyra stemma vår når vi ikkje kan møtast).

Ta gjerne kontakt med oss i styret.

Lindås pensjonistlag / Styret

Kontakt foreningen

Leder Kåre Bastesen
kare.bastesen@bkkfiber.no