Ålvik Pensjonistlag

NORSKEKYSTEN VENTER PÅ DEG

Pensjonistforbundet Hordaland har fått tilbud fra Sør-Vest reiser på gruppeturer til alle medlemmer, og ønsker velkommen til å bli med på verdens vakreste sjøreise langs norskekysten med Hurtigruten.

PENSJONISTFORBUNDET MÅ VÆRE SYNLIGE I ARBEIDET SOM GJØRES

Forbundsleder Jan Davidsen besøkte årsmøtet i Pensjonistforbundet Hordaland onsdag 22. mars.  Han la vekt på at vi måtte bli mye mer synlige i arbeidet vårt på alle nivåer; sentralt, i fylkene og i lagene.

INGER JOHANNE KNUDSEN GIKK "FRA BORDE" ETTER 6 ÅR SOM STYREMEDLEM OG 16 ÅR SOM LEDER AV PENSJONISTFORBUNDET HORDALAND

På årsmøtet i Pensjonistforbundet Hordaland overlot Inger Johanne Knudsen lederklubben til Atle Lerøy etter 16 år som leder av fylkesforeningen i tillegg til 6 år som styremedlem.

RASERING AV KONTORET TIL PENSJONISTFORBUNDET  HORDALAND

Fredag 24. februar ble nestleder Vigdis Ravnøy oppringt tidlig på formiddagen av eieren av Teatergaten 34, hvor Pensjonistforbundet Hordaland leier et kontor/møter

Det var et lite hyggelig syn som møtte nestleder Vigdis Ravnøy da hun ankom kontoret tidlig på formiddagen denne fredagen.  Uvedkommende hadde i løpet av torsdag kveld/natt til fredag brutt seg inn på kontoret og gjort hærverk før et brannslukkingsapparat ble tømt inn i kontoret.  Det ble umulig å få tatt seg inn på åstedet.

Kontakt foreningen

Leder Paul Ringheim
pringhe@online.no
Nestleder Johannes Vedå