Rørleggernes Pensjonistgruppe

Ny fylkessekretær i Hordaland

Den nye fylkessekretæren, Elisabeth Braut, startet i stillingen 06. august.

Fylkesstyret har hatt mange gode kandidater til stillingen, men valgte Elisabeth på grunn av hennes omfattende arbeids- og organisasjonserfaring, høy IT-kunnskap og ikke minst hennes åpne smil.

FØRSTE SONDERINGSMØTE MELLOM PENSJONISTFORBUNDET HORDALAND OG SOGN OG FJORDANE

Arbeidsutvalgene i Pensjonistforbundet Hordaland og Sogn og Fjordane sammen med fylkessekretærene hadde sitt første sonderingsmøte vedrørende "Pensjonistforbundet Vestland" torsdag 6. september 2018 på Lavik Fjordhotell

KAMPEN FOR FORHANDLINGSRETTEN VUNNET?

Det blir spennende å se om politikerne følger opp sine lovnader om Forhandlingsretten på valgmøtet i Bergen 28. august.

RASERING AV KONTORET TIL PENSJONISTFORBUNDET  HORDALAND

Fredag 24. februar ble nestleder Vigdis Ravnøy oppringt tidlig på formiddagen av eieren av Teatergaten 34, hvor Pensjonistforbundet Hordaland leier et kontor/møter

Det var et lite hyggelig syn som møtte nestleder Vigdis Ravnøy da hun ankom kontoret tidlig på formiddagen denne fredagen.  Uvedkommende hadde i løpet av torsdag kveld/natt til fredag brutt seg inn på kontoret og gjort hærverk før et brannslukkingsapparat ble tømt inn i kontoret.  Det ble umulig å få tatt seg inn på åstedet.

Kontakt foreningen

Telefon 55247746