Trysil Pensjonistforening

Jo eldre, jo bedre på Savalen !

Trysildamene Synnøve Haugen (92) og Else Løken (91) har sammen med Gunnar Finsrud (87) fra Eidskog imponert stort på petanquebanen på Savalen. Med sine tilsammen 270 år har de feid det ene laget etter det andre av banen og er nå klar for finaleomgangene.

Statsbudsjett, møteplan og landsmøte

Forbundet har presentert kravene til Statsbudsjett 2019. Samtidig er møteplanen for neste år klar, og landsmøtesakene foreligger snart.

-Risikorydd i huset ditt !

- Leksa di når du kommer hjem herfra i dag er å risikorydde i huset ditt. Fjern alt som kan lage skader eller ulykker. Skaff deg komfyrvakt, og kast ut ryene som ligger på stuegolvet før du snubler i dem! Det var blant de konkrete tiltakene som rådgiver i Pensjonistforbundet, Tone Bye, pekte på i sitt foredrag i Engerdal.

Enda flere tryslinger lærer data

Det er nesten blitt årlig tradisjon med datakurs i Trysil. Nå er 11 nye deltakere på plass for å lære seg å utnytte internett til hverdagens oppgaver og behov. Frivilligsentralen er med på opplegget.

Kontakt foreningen

Leder Åge Ivar Kristiansen
aageivar@gmail.com
Nestleder Helge Stenseth