Grue Pensjonistforening

Utdrag av nyhetsbrev fra Pensjonistforbundet 12. april 2019

Idet jeg ikke har stilt til valg på årsmøtet, og ikke er valgt av årsmøtet, ser jeg at det er formelt riktig at jeg titelerer meg som «Fungerende sekretær».
I denne rollen vil jeg bestrebe meg på å gi dere informasjon om det som skjer. Jeg har mottatt informasjonsbrev fra Pensjonistforbundet, og jeg vil gjengi en artikkel fra dette brevet her.

Hyggetreffet i mars

En utrolig kveld med en utrolig dame! GT-Sara trollbandt de hundre tilhørerne som hadde kommet på vårt hyggetreff på Gruetunet.

Årsmøte

I henhold til regelverket fra Pensjonistforbundet er alle lokallag pålagt å avholde årsmøte innen utgangen av februar, og vi i Grue Pensjonistforening hadde årsmøte tirsdag 26.februar på Gruetunet

Hyggetreff på Gruetunet tirsdag 29.januar

Til tross for en synkende gradestokk som etter hvert nærmet seg - 20 grader, kom det hele 50 personer til årets første hyggetreff på Gruetunet. Det var klart flere enn  vi i styret trodde ville komme. Advokat Aina Tvengsberg var kveldens gjesteforeleser, og det var nok mange av de nye ansiktene som dukket opp denne kvelden, som hadde kommet for å høre hva hun hadde å komme med av interessant informasjon om de tre emnene: arv, skifte og framtidsfullmakter.

30.april 2019

Hyggetreff

Obs! Obs!  Nå skal vi til Svullya.  Eldrehuset var ikke ledig i mai, og derfor må vi bytte om dager.  Første gangen i historien at vi besøker Svullrya i april. Men:  Jeg velger meg april..,..

Uansett gleder vi oss til hyggetreffet på Svullrya.  Det pleier å være hyggelig der, og det kommer mange gjester.

Det er Svullrya som her kontrollen, men vi vet at det blir Info fra styret og allsang, samt quiz om Finnskogen.

Bjørn Spellemann spiller.

Svullrya står for kakene denne maikvelden isteden for Namnå.

Eldrehuset, Svullrya

Ingen påmelding

28.mai 2019

Hyggetreff

Det ble ikke Svullrya i mai i år, men Gruetunet.  Men, Gruetunet er greit, og vi ser fram til innholdet av denne kvelden:  Hva skjer i Grue Kommune?

Etter alle mediaoppslag kan man lure på hva som skjer.  Vi har fått en eller flere fra kommunen til å utrede dette spørsmålet.

Ellers  byr vi på info fra styret og allsang.

Namnå har med kaker.

Gruetunet.

Ingen påmelding.

25.juni 2019

Grillaften

Juni og St. Hans betyr grillaften med innleid grillkokk. Det blir allsang og annen underholdning. Vi får mer info på maitreffet.

Alan Johansen står for musikken på siste treffet før sommeren.

Gruetunet

2265 NAMNÅ
Org. nummer 894111542
Bankkontonummer 18302041551