Grue Pensjonistforening

Julebord ble holdt 3. desember 2019 på Gruetunet.

Etter opptelling kom jeg til 101 gjester på julebordet vårt i år. Dette er rekord for slike arrangement hos oss.  Skikkelig trivelig var det at så mange ville hygge seg sammen på Gruetunet.  Maten var fra Harbosen i Brandval i år også. Det var mye og god mat.

Styremøte på Grue Service 26. november 2019

I november har vi ikke hyggetreff, men styret har styremøte for å forberede julebordet 3. desember.  Utenom dette er det lite å referere som kan ha noen interesse. Det har i år meldt seg over 100 personer til julebordet, men det er noen få spørsmålstegn blant disse. Vi i styret gleder oss til å treffes.
Jeg setter inn nedenfor de sakene som ellers ble behandlet i går.

Hyggetreff på Gruetunet 29. oktober 2019

67 betalende gjester kunne vi ønske velkommen denne dagen også, noe som gledet spesielt da det var kollisjon med besøk av Oddvar Brå på Rådhuset. Det ble en hektisk periode ved inngangen . Når sentrale personer i styret er syke, faller det mer på andre. Denne gangen fikk jeg en del av byrden. Ved siden av billettsalget, var det mange nye medlemmer som skulle melde seg inn.  Takket være at jeg har ei meget oppegående kone, kunne jeg sende de nye medlemmene til henne slik at vi fikk ordnet alt til det beste. Jeg ønsker alle 15 nye medlemmer velkomne, og håper at alle unnskylder om jeg virket litt stresset en stund ved inngangen. Jeg beklager også at dette innlegget kommer senere enn vanlig, men jeg måtte prioritere regnskapet og innmelding av de nye medlemmene i går.

Julebord tirsdag 3. desember 2019

Julebordet i år er berammet til 3. desember, og på styremøtet 22.10. ble tidspunkt for bindende påmelding bestemt. Nedenfor vil dere finne dataene for julebordet slik det vil bli annonsert i Glåmdalen 11. november:

28.januar 2020

Hyggetreff

Vi skriver nå 2020, og dette første hyggetreffet vårt vil Roar Engelberg underholde oss med panfløytekonsert. Han er topp. Vi får også besøk av ordfører Rune Grenberg. Dessuten blir det allsang, trim og bingo.

Kirkenær har med kaker og Alan Johansen står for dansemusikken.

Alle er hjertelig velkomne til våre hyggetreff. Ta gjerne med en liten gevinst til utlodningen, og en kake dersom du tilhører den aktuelle kretsen.

25.februar 2020

Hyggetreff

Årsmøte er denne dagen.  Etter årsmøtet blir det vanlig hyggetreff med allsang og trim.

Egil Øiseth spiller til dans.  Grinder har med kaker.

31.mars 2020

Hyggetreff

Vi blir servert "Hverdagshumor med lattergaranti" av Halvard Olestad.  Ellers blir det allsang, trim og quiz.

Vidar Møllerud spiller til dans.

Vestsida har med kaker.

2265 NAMNÅ
Org. nummer 894111542
Bankkontonummer 18302041551