Grue Pensjonistforening

Hyggetreff på Gruetunet tirsdag 29.januar

Til tross for en synkende gradestokk som etter hvert nærmet seg - 20 grader, kom det hele 50 personer til årets første hyggetreff på Gruetunet. Det var klart flere enn  vi i styret trodde ville komme. Advokat Aina Tvengsberg var kveldens gjesteforeleser, og det var nok mange av de nye ansiktene som dukket opp denne kvelden, som hadde kommet for å høre hva hun hadde å komme med av interessant informasjon om de tre emnene: arv, skifte og framtidsfullmakter.

Julebord 2018

4. desember var bestemt til julebordssammenkomst. Som tidligere år var det bestilt koldtbord med varme og kalde retter hos Harbosen. 76 personer hadde meldt seg på. Jeg kan ikke huske at vi har vært så mange på et julebord, så jeg anser dette for rekord hittil.

Farmen-vinneren Halvor Sveen på hyggetreff på Gruetunet

Grue Pensjonistforening hadde invitert tidligere Farmen-vinner Halvor Sveen til hyggetreffet på Gruetunet tirsdag 30.oktober. Rundt 60 personer møtte opp for å se og høre den populære rendølen fortelle om Farmenoppholdet, men vi fikk også se bilder og høre hans utrolige engasjement rundt rovdyrpolitikken i landet vårt.

Hyggetreff på Gruetunet 25. september 2018.

Det var mye som foregikk i Grue denne dagen – ikke minst start på Farmen. Det var derfor spennende hvor mange som tok turen til oss, og det var svært gledelig at 42 valgte hyggetreffet vårt.  Leder bestemte at vi skulle tilpasse aktivitetene og avslutte så tidlig at de som ønsket, kunne få med seg Farmen, mens resten kunne danse og hygge seg videre.

26.februar 2019

Årsmøte med hyggetreff etterpå.

Februar er tiden for årsmøte med årsrapporter, regnskap og valg av nytt styre. Vi ønsker valgkomiteen lykke til med arbeidet.

Etter årsmøtet blir det allsang og bingo hvis det blir tid til overs. Thor Sverre Rundgren spiller.

Grinder har med kaker.

26.mars 2019

Hyggetreff

På dette hyggetreffet har vi fått G.T. Sara til å underholde oss.  Det skulle tilsi topp hyggekveld.

Allsang og informasjon fra styret som vanlig. Musikken står Torsteins for.

Vestsida har med kaker.

30.april 2019

Hyggetreff

Hva skjer i Grue Kommune? Etter alle mediaoppslag, kan man lure på dette. Vi har fått en eller flere fra kommunen til å utrede dette spørsmålet. Møt opp og still spørsmål.

Info fra styret og allsang. Bjørn Spellemann spiller.

Namnå har med kaker.

Kontakt foreningen

Leder Knut Halvard Lilleåsen
knutlil@online.no