Grue Pensjonistforening

Eldredagen i Grue

Eldredagen i Grue ble feiret i Grue Rådhus, festsalen, tirsdag 3. oktober. I år markerer FN de eldres dag for 27. gang. Tema for den internasjonale dagen for eldre er i år "Ta steget inn i framtida. Ta i bruk og utnytt talent, bidrag og deltaking fra de eldre i samfunnet".

Hyggetreff på Gruetunet 26. september 2017.

Det er lenge siden jeg redigerte hjemmesida, og det er hyggelig å være tilbake. Selv om annonsen i Glåmdalen var feil, var det  53 betalende deltagere som fant fram til Gruetunet, og som fikk overvære et fyldig program med noe for enhver smak.

Utdrag fra styremøtet 19. september 2017

Fra sekretær har det kommet referat fra nevnte styremøte, hvilket jeg setter inn her.

Hyggetreff  29.august

Hyggetreffen i august var lagt til Festsalen i Grue Rådhus. Der fikk vi kjempehyggelig musikalsk underholdning ved Helge Borglund og Jørn Kolsrud, og så kom radiolegen Kjetil Høye med sitt sprudlende og inspirerende foredrag om kropp og helse og det gode liv

31.oktober 2017

Hyggetreff i oktober

Hyggetreffet i oktober er på månedens siste dag den 31. og vi er på Gruetunet. Innholdet er som følger: Først og fremst så kommer ingen ringere enn den berømte panfløytisten Roar Engelberg og holder en høstkonsert med kjente, vakre viser for oss. Dette gleder vi oss skikkelig til!. Etter konserten med Roar Engelberg får vi et foredrag av en representant for  Funksjonshemmedes Fellesorganisasjon( FFO Hedmark) som forteller oss om sitt arbeid for mennesker som er blitt uførepensjonister som følge av yrkesskader eller kronisk sykdom. Som vanlig på våre hyggetreff er det kaffe, snitter og kaker og utlodning. Husk å ta med en gevinst til utlodningen. Thor Sverre Rundgren spiller til dans. Alle er velkommen!

Gruetunet

05.desember 2017

Julebord

Tradisjonen tro er vårt julebord lagt til første tirsdag i desember. Her blir det som vanlig en smakfull julebuffet med masse god mat. Underholdning får denne kvelden også, og vi gleder oss til et gjenhør med  "Glade gutter" som vi hadde besøk av for et par år siden. Denne kvelden blir det ikke utlodning.¨Dansemusikken besørges av Alan Johansen denne kvelden