Grue Pensjonistforening

Julebord 2018

4. desember var bestemt til julebordssammenkomst. Som tidligere år var det bestilt koldtbord med varme og kalde retter hos Harbosen. 76 personer hadde meldt seg på. Jeg kan ikke huske at vi har vært så mange på et julebord, så jeg anser dette for rekord hittil.

Farmen-vinneren Halvor Sveen på hyggetreff på Gruetunet

Grue Pensjonistforening hadde invitert tidligere Farmen-vinner Halvor Sveen til hyggetreffet på Gruetunet tirsdag 30.oktober. Rundt 60 personer møtte opp for å se og høre den populære rendølen fortelle om Farmenoppholdet, men vi fikk også se bilder og høre hans utrolige engasjement rundt rovdyrpolitikken i landet vårt.

Hyggetreff på Gruetunet 25. september 2018.

Det var mye som foregikk i Grue denne dagen – ikke minst start på Farmen. Det var derfor spennende hvor mange som tok turen til oss, og det var svært gledelig at 42 valgte hyggetreffet vårt.  Leder bestemte at vi skulle tilpasse aktivitetene og avslutte så tidlig at de som ønsket, kunne få med seg Farmen, mens resten kunne danse og hygge seg videre.

Dagstur til Blaafarveværket

31 personer meldte seg på til den annonserte dagsturen til Blaafarveværket onsdag 25.juli, og alle syntes det var en veldig fin og interessant turopplevelse

Kontakt foreningen

Leder Knut Halvard Lilleåsen