Vang Pensjonistforening

Medlemsmøtet 10. okt 2018

På medlemsmøtet onsdag 10.10.18 var det 126 personer tilstede, og som ble ønsket velkommen av leder Kåre J. Dromsrud. En spesiell velkomst ble rettet til Jan Roger Sætren fra Hamar kommune.
Han skulle holde et innlegg for oss, men hadde knapp tid til neste møte så vi måtte snu litt på dagsorden.

Rapport fra bussturen til Rjukan

Onsdag 25. juli dro en gruppe fra vår forening på tur til Rjukan i strålende sol og ca. 20 grader kl. 09.00. denne gangen var det Kjell Arild Bratlien fra Torpa Bilruter som skulle være vår sjåfør i 3 dager. Vi satte kursen mot Gaustadblikk Høyfjellshotell ved foten av Gaustadtoppen, hvor vi skulle bo disse dagene.

Rapport fra bussturen til Måløy

Den 18. juni skulle 46 pensjonister bli Hamar Bussreise turister og hva været angikk var de optimister. Det var Vågsøy og Stadt som var målet denne gang og fra Hamar og hit er veien lang. (ca. 45 mil) Gudbrandsdalen har vi kjørt før, men nå fikk vi se hva vegarbeiderne gjør. Tida ble kortet med rebus, sang og lesing og når dette skrives syns jeg fortsatt jeg gjør en sving. Like før Otta ble det stopp – en tankbil med diesel lå med bunnen opp. Hva nå ? Hva skulle vi gjøre? Trond visste råd - han sa vi om Heidal skulle kjøre. Vi kjørte langs Vågåvatn til Lom og Bismo før vi til Sogn og Fjordane dro.

Junimøtet 2018

Vang Pensjonistforening hadde møte på Høyvang onsdag 13.06.18 kl. 12.00. Dette var siste møte før sommeren og det var 109 medlemmer som hadde tatt vegen hit denne dagen. Leder ønsket alle velkommen og la fram dagens saksliste slik:
1. Åpning med sang s.97 «Sønnavindsvalsen» og dagens dikt.
2. Protokoll
3. Skriv
4. Opplysning og Eventuelt
5. Kaffe og loddsalg