Vang Pensjonistforening

Nyhetsbrev 1/20 er sendt ut!

Medlemmer i Vang pensjonistforening som har oppgitt sin epost til oss.  skal nå ha mottatt Nyhetsbrev 1/20. Vi har skrevet ut Nyhetsbrevet til de som ikke har epost, eller ønsker seg en utgave på papir. Dette kan du hente på medlemsmøtene på Høyvang.

Vellykket årsmøte i Vang pensjonistforening

I dag har Vang pensjonistforening gjennomført sitt årsmøte for 2019. Foreningen kunne presentere en omfattende årmelding og regnskap.

Julemøtet 2019

Det var et nydelig syn som møtte oss da vi kom inn i salen og skulle avholde vårt julemøte på Høyvang onsdag 09.desember 2019. Bordene var pyntet med hvite duker, festremser med julemotiv og tilsvarende fint brettede servietter, samt juledekorasjoner på alle bord. Disse var laget av ett av våre medlemmer. Noe sykdomsforfall var det, men likevel var det 123 personer som ble ønsket velkommen av vår leder Kåre J: Dromsrud.

Teatertur 3. nov

Søndag 3. november tittet sola så vidt fram bak skyen
da 40 av våre medlemmer dro til byen.
Det var på teatertur vi skulle og alle var forventningsfulle.

24.juni 2020

Dagstur til Hadeland

Avreise fra Høyvang kl. 09.00.

Vi setter kursen mot Hadeland og besøker først Kistefos-Museet og får omvisning i enten Industrimuseet/Tresliperiet, Kunsthallen eller i Skulpturparken kl. 11.00.  Etter omvisningen bruker vi litt tid på egenhånd for å kikke nærmere på hva museet har å tilby. Her finnes det både kafe og butikk.

Turen går videre til Hadeland Glassverk og her blir vi med på en omvisning kl. 13.00 i Glasshytta som fortsatt er hjertet i virksomheten. Her blåses det fortsatt glass på gammel måte som for 255 år siden.  Vi får høre den spennende historien som strekker seg helt tilbake til 1762! Så er det tid for dagens 2-retter lunsj og litt tid på egenhånd, før turen går hjemover til utgangspunktet for turen.

Pris pr. person:

kr. 995,- ved minimum 30 betalende personer

kr. 895,-ved minimum 40 betalende personer

Påmelding innen 11. mars på Høyvang

eller på mail til Stein:  stengebr@bbnett.no

Kontakt foreningen

2322 RIDABU
Org. nummer 896600532
Bankkontonummer 18002344226
Send en melding til foreningen

Kontakt foreningen

Lukk