Vang Pensjonistforening

Rapport fra bussturen til Måløy

Den 18. juni skulle 46 pensjonister bli Hamar Bussreise turister og hva været angikk var de optimister. Det var Vågsøy og Stadt som var målet denne gang og fra Hamar og hit er veien lang. (ca. 45 mil) Gudbrandsdalen har vi kjørt før, men nå fikk vi se hva vegarbeiderne gjør. Tida ble kortet med rebus, sang og lesing og når dette skrives syns jeg fortsatt jeg gjør en sving. Like før Otta ble det stopp – en tankbil med diesel lå med bunnen opp. Hva nå ? Hva skulle vi gjøre? Trond visste råd - han sa vi om Heidal skulle kjøre. Vi kjørte langs Vågåvatn til Lom og Bismo før vi til Sogn og Fjordane dro.

Junimøtet 2018

Vang Pensjonistforening hadde møte på Høyvang onsdag 13.06.18 kl. 12.00. Dette var siste møte før sommeren og det var 109 medlemmer som hadde tatt vegen hit denne dagen. Leder ønsket alle velkommen og la fram dagens saksliste slik:
1. Åpning med sang s.97 «Sønnavindsvalsen» og dagens dikt.
2. Protokoll
3. Skriv
4. Opplysning og Eventuelt
5. Kaffe og loddsalg
7. Trekning
6. Underholdning ved Johnny og kara
8. Avslutning med sang s. 64 «La oss leve»

Styremøte 31. mai

Vang Pensjonistforening hadde styremøte torsdag 31.05.18 hos Arnfinn Hongseth. Alle var tilstede. Årsaken til at møtet var fremskyndet var at Leder og Kasserer skulle til Storefjell på landmøte i PF uka etter.

Blir du med på tur i år ?

Vang pensjonistforening har turprogrammet for 2017 klart. Mange spennende opplevelser i vente for deltakerne.

Kontakt foreningen

Leder Kåre Dromsrud
kdromsru@gmail.com
Nestleder Bjørn J. Myhre