Pensjonistforbundet Trøndelag

Befaring ved Betania Malvik

Helseutvalget ble tatt imot av direktør Ingfrid Eggen Skogrand. Hun ga en orientering om institusjonen, med særlig vekt på hospice-delen, som er en ny virksomhet. Hospice er en spesialisert tjeneste til mennesker i livets aller siste fase.

Regionale samlinger

Høstens regionale samlinger i Trøndelag har tema opplæring for styremedlemmer. Vi holder åtte samlinger i september, og det første møtet ble holdt på Dampsaga i Steinkjer. 50 styremedlemmer fra Steinkjer, Kvam, Malm, Mosvik, Inderøy, Utøy, Sandvollan, Røra, Ogndal, Sparbu, Snåsa og Stod deltok på møtet.

Medlemsmøte i Leksvik

Det var fullt hus og god stemning da leder av Leksvik Pensjonistforening, Georg Høgsve ønsket velkommen på Lundeng. Foreningen hadde invitert fire gjester til høstens første medlemsmøte.

Verving i fokus

Leder i Stjørdal Pensjonistlag, Per Olaisen og nestleder Kåre Børseth er to trivelige karer som gjerne tar seg en prat med folk i Stjørdal sentrum. Målet er å fremme eldrepolitikk, og også verve nye medlemmer.

Kontakt foreningen

Leder fylke Liv Thun
liv.thun@online.no
Nestleder Anne Nordskag