Endelig vant fornuften

En seier for fornuften

Pensjonsslippen tilbake i postkassen til dem som ønsker det.

Tidligere blogginnlegg

Dagen idag er en meget god dag for landets eldre. Slippen skal tilbake i den grønne postkassen for dem som ønsker det. Gjeldende fra 1. juli 2018. Takk til Senterpartiet som fremmet forslaget, takk til AP, SV, MDG og Rødt som fulgte opp, og takk ikke minst til KrF som i siste time fremmet et forslag som hadde i seg det samme som som oposisjonen og på den måten sikret flertall.

Fantastisk gledelig for alle dem som ikke er i den digitale verden og som siden januar i fjor ikke har hatt kontroll på egen pensjonsutbetaling. Gratulerer alle.
Takk  til alle dere som har stått på i lokalsamfunn, deltatt på politiske møter, vært blandt de 32000 som sendte oss postkort med krav om slippen i postkassen. Takk til lokaltillitsvalgte som har krummet nakken og stått på for saken.

Det er fantastisk å være generalsekretær for et forbund som står på for de eldre og som ikke gir seg. Morsomt, morsomt,morsomt. Bli med??? jada, velkommen skal du være... vi har nok å ta tak i.